Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - KokoDino

Sivuja: [1] 2 3 ... 17
1
Mikä aloittajan nykyisessä elämässä on vialla?

Viittasinko jotenkin että siinä olis jotain vialla? :) En edes tunne tuota Heppua (kai?) joten en osaa sanoa mikä olisi vialla.
Kristittynä tottakai toivon, että jokainen antaisi elämänsä Jeesukselle.

2
Pohdintapalsta / Vs: Henkikaste
« : 08.10.2012 - klo:12:36 »
Tähän väliin hyvä kysymys. Kun aina otetaan esille, ettei kaikki puhu kielillä, profetoi tai vastaavaa, joka on myös ihan totta, mutta mitä armolahjoja sit meillä on käytössä? Kangasalla aika harvalla tuntuu olevan mitään lahjaa tai jos kysytään, niin kaikki omaa uskon lahjan, mutta itse oon ymmärtänyt, että jos on Pyhällä Hengellä täyttynyt, niin silloin myös on joku niistä armolahjoista, mistä Raamattu puhuu.

Eipä sillä, en ainakaan itse tiedä omasta armolahjasta varmaksi sanoa, mutta oon kerran puhunut kielillä. Muuttui itsestään kieliksi kun rukoilin ja tunsin kuinka suu alko vetää ihan solmuun. Itse en kuullut sitä hälinän vuoksi ja pään sisällä kuulin vain kun suomeksi rukoilin, mutta kaverit vieressä kuulivat että olin jotain vierasta kieltä puhunut.

Oon myös profetoinut muutaman kerran, mutta en siltikään voisi väittää, että mulla olisi nämä lahjat. Toki ongelma myös siinä, että jos niitä ei koskaan ota käyttöön, niin ei voi olettaakkaan että toimisi :)

3
Pohdintapalsta / Vs: Rukoilusta
« : 19.08.2012 - klo:04:22 »
Kyllä se saattaa tuntua itsekkäältä, kun kokoajan tulee pyydettyä Jumalalta jotain, mutta on tärkeää muistaa se, että Jumala on luvannut pitää meistä huolta ja kehoittaa meitä pyytämään.
Se on myös vaikeaa, kun Jumala antaa, koska se pitää ottaa vastaan. Välillä on hävettänyt, kuinka ollaan ensin jotain pyydetty, sitten Jumala lähttää jonkun ihmisen tuomaan sen meille, mitä ollaan pyydetty.

Tärkeää mun mielestä on saada pyytäminen ja kiittäminen kulkemaan käsi kädessä. Ehkä se ei aina tunnu tulevan sydämestä, mutta tärkeintä on se, että kiittää Jumalaa.
Jumala kyllä jo ennalta tietää mitä tarvitsemme, mutta uskon että monilta jää paljon saamatta sen takia, että he eivät koskaan pyydä Jumalalta mitään.

Itse pyrimme myös antamaan muille jotain, mitä tarvitsevat. Koska ollaan Jumalalta paljon saatu, niin yritämme antaa muillekkin.

4
Pohdintapalsta / Vs: Kirkon ja valtion suhde
« : 23.05.2012 - klo:20:41 »
Se on asia joka tapahtuu joka maassa. Ehkä me nähdään siinä huonoja puolia kun kirkko eroaa valtiosta, mutta itse olen varma, että tullaan näkemään Jumalan suuria siunauksia sen jälkeen.

Kirkon nykyinen tilanne on tosi huono siitä syystä, että sallitaan eksyttäjiä opettamaan ja johtamaan kirkkoja. Sallitaan Jumalan sanan vastaisia asioita ja Jumalan sanasta on tehty vain mielipide kirja.

Itse jäisin kaipaamaan rippikoulua, joka on oikeesti todella hyvä juttu, kunhan papit + isoset vain ovat uskossa ja heille tarjotaan Jeesusta elämään.

5
Pohdintapalsta / Vs: Rukouspyyntöjä
« : 21.05.2012 - klo:00:24 »
Pyytäisin teitä muistamaan rukouksissa, että Herran tahto sais tapahtua muutamissa asioissa, joita oon miettinyt.

Mulla on sydämellä perustaa yhdistys, joka perustuis täysin evankeliointiin ja auttamistyöhön.
Tahdon kuitenkin varmistua, että tämä olisi myös Jumalan tahto, niin silloin saisimme jotain aikaiseksi myös.

Kiitos jos jaksatte muistaa! :)

6
Yleinen Keskustelualue / MarkkinaGospel 2012
« : 02.05.2012 - klo:00:10 »
Terve!

Jälleen on Jumalan armosta saatu järjestää tätä tapahtumaa Kangasalla. Tällä kerttaa markkinagospel järjestetään parkissa, joka sijaitsee Kangasalan s-marketin takana.
Tapahtuma on päihteetön ja ilmainen, eli toivotamme sinut hyvä lukija tervetulleeksi ja toivomme, että voisit tuoda ystäväsikin mukana!

Tapahtumassa on musiikkiesityksiä, draamaryhmän näytelmä, kilpailuja joissa on kivoja palkintoja ja pientä tarjottavaa, joka on myös ilmaista.

Tässä vielä FB-ryhmämme: http://www.facebook.com/events/194344957342377/

7
Pohdintapalsta / Vs: Masennus
« : 23.03.2012 - klo:04:01 »
Mulla on todettu keskivaikea masennus noin 3kk sitten. Olin jo sitä ennen masentunut, noin 2-vuotta, mutta en myöntänyt sitä kellekkään ja uskottelin itselleni, ettei masennus niin paha juttu ole.
Nyt kaduttaa, etten hakenut apua aikaisemmin, koska oon aivan piipussa. Olin 2 kuukautta työkokeilussa hellareilla ja huomasin, että joka viikko oon entistä väsyneempi ja voimat oli ihan loppu. Suoritin sen kuitenkin loppuun, koska olin pitkään etsinyt työkokeilupaikkaa.

Lääkkeisiin en mielellään koske. Mulla on niin paljon tuttuja ja oon tavannut paljon ihmisiä, joille lääkitys ei sovi, mutta lääkärit määrää silti sitä.
Käyn terapiassa nyt ja katson, että mitä saadaan aikaiseksi.

Oon kuitenkin hyvin kiitollinen Jumalalle tästä, että on sallinut mulle tän, koska nyt voin ymmärtää muita masentuneita, sekä auttaa heitä.
Voimat on kokoajan aivan lopussa ja nyt on menossa taas semmoinen vaihe, että nukun melkein koko päivän ja kun herään, otan muutaman tunnin päästä pitkät unet ja oon sen jälkeen muutaman tunnin taas hereillä, kunnes käyn jälleen nukkumaan.

Uskon että tähän liittyy monet asiat, joita oon kokenut koko elämäni aikana, mutta on myös paljon hengellisiä asioita, joista murehdin paljon.
Oon aina ollut kristitty ja Jumala kutsui mua jo ennen kuin mun perheeni oli uskossa. En kuitenkaan oikeastaan koskaan lukenut Raamattua, jos sanon, että vuodessa 10 sivua, niin en ainakaa paljoo valehtele. Nyt muutama vuosi sitten kun aloin lukee Raamattua, se oli hienoa ja pääsin kasvaa uskossa, mutta koin suuren järkytyksen.

Olin aina ajatellut, että me kristityt elämme sanan mukaan ja pyrimme tarkkaan noudattamaan, mitä Jumala sanoo, mutta kun olin lukenut Uuden Testamentin läpi, petyin pahasti itseeni ja muihin kristittyihin.
Sanassa sanottiin: "Olkaa yksimieliset" ja "Että he olisivat yhtä, niinkuin Minä ja Isä olemme yhtä". Kun näin, että nuo asiat eivät toteutuneet, aloin kantaa siitä suurta tuskaa ja oon aika varma, että sillä on iso rooli tässä mun masennuksessa.

Kyllä mää tiedän, että ei pitäis katsoa muita kristittyjä, vaan katsoa Jeesusta, mutta asia ei kuitenkaan oo niin yksinkertainen.


Noh, nyt tuli saarnattua myös, mutta liittyi kuitenkin aiheeseen, kun kerroin mistä masennus mahdollisesti johtuu :)

Saa muistaa rukouksissa, että parantuisin ja saisin voimaa järjestää markkinagospelia.

8
Pohdintapalsta / Vs: Kristillinen kasvatus
« : 30.12.2011 - klo:20:32 »
Mun mielestä on todella hienoa, jos jotkut vielä pitävät tarhoissa/kouluissa esillä kristilllisiä arvoja ja pyrkivät myös opettamaan niitä lapsille/nuorille.
Mua ärsyttää todella paljon se, että Jumalasta pitäis vaieta, mutta muut uskonnot tulis ottaa vastaan avoimesti ja suvaita niitä, kun samaan aikaan oma uskonto kielletään.

Koen, että nyt olis kristittyjen aika avata suunsa ja puolustaa Jumalan sanaa ja näyttää, että me ei olla luopumassa Jumalasta.

9
Syitä näyttää olevan monenlaisia, jotkut perustelut on kyllä todella huvittavia :D Mut toki jokaisella on oikeus tehdä mitä tekee ja toisaalta, on tässä paljon hyviäkin puolia, että jengi eroaa kirkosta, mutta paljon huonoa myös.
Tuo "kirkko ja kaupunki" - lehti sais kyllä lopettaa toimintansa, kun niillä on mielestäni suurin osa antikristillistä sontaa, jossa puolustetaan syntiä ja kaikkea pitää suvaita.

10
Pohdintapalsta / Vs: Valvokaa veljet ja sisaret!
« : 30.12.2011 - klo:07:01 »
Nyt en kerro omista unistani, tai kokemuksistani, vaan ajattelin tännekkin laittaa linkkiä, jossa kerrotaan Jennan (vaimoni)
taivasmatkasta, mitä siellä oli ja mitä sen jälkeen tapahtui, kun Jenna heräsi henkiin takaisin.

Osa 1. http://www.youtube.com/watch?v=sAvHoSer8p4
Osa 2. http://www.youtube.com/watch?v=get2755qA44&feature=related

En ala väittelemään heidän kanssa, jotka eivät tätä usko. Jos joku ei tahdo uskoa, niin sille ei voi mitään, mutta tässä on kuitenkin todistus siitä, kuinka suuri Jumala meillä on ja kuinka suuri Hänen valtansa on! :)

11
Pohdintapalsta / Vs: Valvokaa veljet ja sisaret!
« : 09.11.2011 - klo:05:53 »
Päätin tulla kirjoittamaan tänne lisää unia, joita oon nähnyt. Tutkikaa itse Raamatun valossa ja rukouksessa. Mitään ei kannata niellä purematta.

Nämä kaksi seuraavaa unta näin, kun olin suurten ahdistusten alla.

Ensimmäinen. (Unet nähty maaliskuussa 2010-vuonna)

Unessa näin suuren teltan ja sitten siihen eteen ilmestyi ihminen. En muista kasvoja, mutta se henkilö rohkaisi mua ja muita uskovia kestämään kaikki tulevat koettelemukset, joita joudutaan kokemaan pian.
Unen aikana selvisi, että hän oli Paavali. Hän rohkaisi mua lisää ja sanoi "Minä olen oman juoksuni juossut ja päässyt perille... (muistikatko) ... älkää siis koskaan luovuttako, vaikka teille tehtäisi mitä."
En nyt valitettavasti muista enempää, enkä ole varma, minne olen tuon talteen kirjoittanut. En myöskään väitä, että Paavali olisi nyt mulle unen kautta ilmestynyt, mutta uskon, että Jumala puhui uneni kautta mulle.

Kun olin herännyt tuon unen jälkeen ja sit nukahtanut takaisin, näin seuraavan unen.

Unessa seisoin jossain huoneistossa, jonne oli kokoontunut kristittyjä. Joku piti siellä muistaakseni puhetta, mutta nousin kesken kaiken seisomaan ja mulla oli iso Raamattu kädessä. Sit huusin kuuluvalla äänellä: "Te olette kuulleet niistä suurista vitsauksista, joita Egypti sai kokea. Pian me saamme kokea niin suuria vitsauksia, joita ei ole koskaan ollut, eikä koskaan tule olemaan." Uneni päättyi siihen, kun pidin Raamattua ylhäällä ja puhuin seurakunnalle.

Tästä seuraavasta unesta on aikaa ehkä noin 6kk.
Olin kotona ja katsoin taivaalle, kuinka meitä lähestyi suuri ja tumma myrskypilvi. Aluksi ajattelin, että se on vain tavallinen pilvi, mutta kun se oli jo melkein meidän yllä, muuttui se lohikäärmeeksi, joka syöksyi meitä kohti ja iski salamoita meitä päin. Lohikäärme oli siis yhtä tumma, mitä se pilvi ja oli edelleen pilveä.
Kun tätä oli hetki kestänyt, lohikäärme kohosi korkealle taivaalle ja muutti muotoaan. Nyt se oli hevonen, jonka selässä istui ratsastaja, jolla oli miekka kohta taivasta. Mies ratsasti kohti meitä ja löi meitä sillä miekalla. (Ratsu ja mies olivat myös pilven värisiä ja edelleen pilveä)
Hetken päästä ratsu ja mies muuttui takaisin lohikäärmeeksi ja siihen päättyi uneni.


Viimeisin uni jonka näin, oli todella raju. Tästä on aikaa vain muutamia viikkoja.

Seisoimme jonkun porukan kanssa suuren linnan edessä, kun torvet alkoivat soittaa varoitusta meille tulevasta hyökkäyksestä.
Kun näin, minkälainen joukko meitä vastaan oli hyökkäämässä, pelästyin todella kovasti. Meitä vastaan oli hyökkäämässä suuri demonilauma ja pelkäsimme todella paljon. En ollut koskaan taistellut, eikä mulla ollut mitään varusteitakaan, mutta yhtä-äkkiä meidän linnan ovi oli auennut ja meitä kehoitettiin varustautumaan sotaan. Puin haarniskat ja muut ylleni, sekä otin miekan.
Katsoin edelleen lähestyvää demoniarmeijaa ja olin varma, että nyt tulee turpiin, mutta kun demonit olivat meidän kohdallamme ja hyökkäsivät kimppuuni, miekkani nousikin hänen asettaan vastaan, kuin itsestään.
Olin peloissani ja hämmästynyt, sekä samaan aikaan taistelin. Huomasin kuitenkin, että demonit eivät voineet meille mitään ja saimme heidät lyötyä, joten päätimme lähteä auttamaan muita toiselle linnakkeelle. Osa oli jäänyt puolustamaan meidän linnaketta, mutta minä ja muutamat muut lähdimme hyökkäämään.

Kun pääsimme seuraavalle linnalle ja olimme saaneet demonit lyötyä, astuimme linnan keittiöön ja tässä vaiheessa olimme todennäköisesti laskeneet aseemme. Menin keittiöön katsomaan keittäjiä, jotka vain hämmensivät ruokaa ja katsoivat tyhjyyteen huomaamatta mitään ympärillään.
Huomasimme myös, että tässä vaiheessa olimme tulleet seurakuntaan.
Hetken kuluttua kuulimme, että nyt tulisi suurin hyökkäys, nimittäin itse pääpaholainen tulisi sisään. Kun tämä tapahtui, kaikki olimme suuressa pelossa ja yritimme ajaa sanoin pois sitä huutamalla "Jeesuksen nimessä katoa", mutta muistaakseni paholainen ei kadonnut. Tähän päättyi uneni.

Olen kovasti yrittänyt miettiä, että missä oli ongelma ja tajusin, että me laskimme aseemme pois, jolloinka enään emme olleet valmiita taisteluun. Toinen mitä mietin oli se, että tästä maailmasta emme voi ajaa paholaista lopullisesti pois, sillä hän on valitettavasti tämän maan ruhtinas.

Tutkikaa ja rukoilkaa. Näiden on tarkoitus vahvistaa, ei lannistaa tai pelotella.

12
Pohdintapalsta / Vs: Lempi Raamatun kohdat
« : 22.10.2011 - klo:19:21 »
Haggai 1 luku on kyllä todella hyvä ja puhuttelee mua todella kovasti.

HAGGAI 1

1. Kuningas Daarejaveksen toisena vuotena, kuudennessa kuussa, kuukauden ensimmäisenä päivänä, tuli tämä Herran sana profeetta Haggain kautta Juudan käskynhaltijalle Serubbaabelille, Sealtielin pojalle, ja ylimmäiselle papille Joosualle, Joosadakin pojalle:
2. "Näin sanoo Herra Sebaot: Tämä kansa sanoo: Aika ei ole tullut rakentaa Herran huonetta".
3. Mutta profeetta Haggain kautta tuli tämä Herran sana:
4. "Onko sitten aika teidän asua panelilla kaunistetuissa huoneissanne, kun tämä huone on rauniona?
5. Ja nyt sanoo Herra Sebaot näin: Ottakaa vaari teistänne.
6. Te kylvätte paljon, mutta saatte vähän. Te syötte, mutta ette tule ravituiksi. Te juotte, mutta jano ei sammu. Te vaatetatte itsenne, mutta ei tule lämmin. Ja palkkatyöläinen panee työpalkan reikäiseen kukkaroon.
7. Näin sanoo Herra Sebaot: Ottakaa vaari teistänne.
8. Nouskaa vuorille, tuokaa puita ja rakentakaa temppeli, niin minä siihen mielistyn ja näytän kunniani, sanoo Herra.
9. Te odotatte paljoa, mutta se menee vähiin. Te tuotte kotiin, mutta minä puhallan sen pois. Minkätähden? sanoo Herra Sebaot. Minun huoneeni tähden, kun se on rauniona ja te juoksette kukin oman huoneenne hyväksi.
10. Sentähden teiltä taivas pidättää kasteen ja maa pidättää satonsa.
11. Ja minä olen kutsunut kuivuuden maahan ja vuorille, viljalle, viinille ja öljylle, ja mitä vain maa tuottaa, ja ihmisille ja eläimille ja kaikelle kätten vaivannäölle."
12. Niin Serubbaabel, Sealtielin poika, ja ylimmäinen pappi Joosua, Joosadakin poika, ja kansan koko jäännös kuuli Herran, Jumalansa ääntä ja profeetta Haggain sanoja, jota varten Herra, heidän Jumalansa, oli hänet lähettänytkin, ja kansa pelkäsi Herraa.
13. Haggai, Herran sanansaattaja, sanoi, saattaen Herran sanan, kansalle näin: "Minä olen teidän kanssanne, sanoo Herra".
14. Ja Herra herätti Juudan käskynhaltijan Serubbaabelin, Sealtielin pojan, hengen ja ylimmäisen papin Joosuan, Joosadakin pojan, hengen ja kansan koko jäännöksen hengen, ja he tulivat ja ryhtyivät rakentamaan Herran Sebaotin, heidän Jumalansa, temppeliä
15. kahdentenakymmenentenä neljäntenä päivänä kuudennessa kuussa, kuningas Daarejaveksen toisena vuotena.



Kertoo mun mielestä todella hyvin, minkä takia meillä esim suomessa usko on aika näkymätöntä. Kaikki vaan juoksee oman huoneensa (seurakuntansa) hyväksi, eikä Herran huoneen hyväksi.

13
Pohdintapalsta / Vs: Sateenkaarimessu
« : 18.08.2011 - klo:06:08 »
"Horros on alkanut, ei näy murheiden häivää. Vuodesta toiseen ihan hyvän unen saan" - HB: Herra puolellamme.

Juuri tuo on meidän ongelma. Meitä kristittyjä ei kiinnosta pätkääkään mitä meidän seurakunnissa tapahtuu. Me ollaan täysin sokeita ja poljetaan Raamatun sanaa minkä ehditään.
Tähän syyllistyy niin seurakuntien jäsenet, kuin opettajatkin. (Puhun yleisesti seurakunnista).

Sori nyt kun angstaan, mutta mää en vaan voi käsittää tätä, että miten me kristityt sallitaan tommosta meidän seurakuntiin? Monet voi vedota siihen "No ei ollut meidän seurakunta". Mää kysyn näiltä, että minkä ruumiin jäseniä te olette? Jos Kristuksen, niin miksi eritellään sitten? Jos yksi kohta ruumiista on haavoittunut eikä me tunneta kipua, niin meidän jäsenessämme täytyy olla kuolio, koska ei tunneta mitään.

Kalevi Lehtinen sano joskus hyvin, että tää meidän suomalaisten kristittyjen usko tuntuu olevan välillä tosi mautonta, hajutonta, eikä tunnu miltään. Itse yhdyn täysin tuohon, mitä Kalevi sanoi.
On hyvä muistaa, että me kristityt ollaan vastuussa myös muistakin, eikä vain itsestämme. Raamattu sanoo, että meidän tulee varoittaa toinen toisiamme, jos näemme, että joku poikkeaa tieltä.

Meidän täytyy nyt puuttua tähän, eikä enää vaan kattoa sivusta. Kyllä mää sen tiedostan, että kirkot tulee sallimaan homojen siunaamisen jossain vaiheessa, tai oikeestaan ovat jo sallineet kun on siunauskin valmistettu, mutta se ei tarkoita sitä, että meidän tulee olla mukana sallimassa tätä eksytystä meidän kirkkoihimme.

Paavali katseli vierestä kun Stefanusta kivitettiin. Vaikka Paavali ei kiveä heittänyt, on hän myös syyllinen Stefanuksen kuolemaan. Uskon että sama on meillä. Me vain katsomme vierestä, kun annamme paholaiselle tilaa kokoajan enemmän ja enemmän, emmekä nouse vastaan. Monet sanoo "Mutta me ei sallita näitä". Jos me ei sallittais, niin silloin me tehtäis jotain ja noustais puolustamaan Raamatun sanaa, sekä tehtäis kaikkemme, että eksyttäjät lähtis pois meidän seurakunnistamme. Raamattu sanoo, että ne jotka eksyttävät, pitää ajaa seurakunnasta pois. Miksi siis me Jumalan lapset olemme Herramme sanaa vastaan ja kunnioitamme ihmistä enemmän kuin Jumalaa?

Urgh, olen puhunut (angstannut). Toivottavasti en mennyt hirveen pahasti aiheesta ohi.

14
Pohdintapalsta / Vs: Oliko Norjan joukkomurha Jumalan kosto?
« : 06.08.2011 - klo:05:56 »
Jännä asia kyllä. En asiasta paljoakaan tiedä, mutta aion ottaa selvää, pilkattiinko siellä leirillä Israelia ja ryhtyikö se surmattujen puolue Israel vastaiseksi. Paha on sanoa juuta tai jaata, koska itse Jumala on luvannut kirota ne, jotka Israelia kiroavat. Monet voi väittää,ettei Israel ole enään Jumalan silmäterä, mutta sellaiselle väitteelle ei Raamattu anna minkäänlaista tukea. En sano että Jumala olisi heidät nyt kironnut, vaan toin Raamatusta erään näkökulman esiin. Kenessä muuten olisi vika, mikäli Jumala nyt olisi ottanut suojelevan kätensä heidän päältään pois? Jumalanko, joka jo ennalta ihmisiä on varoittanut, vai ihmiset, joita ei varoitus kiinnostanut, vaikka sen tiesivät? Toivon myös, ettei Heppu nyt vedä omia johtopäätöksiä ja vääristele sanojani :)

15
Pohdintapalsta / Vs: Vastaa ken haluaa tai on vastaamatta
« : 20.07.2011 - klo:02:47 »
Itse olen kuullut Jumalasta kaikenlaista juttua. Kenelle Jumala on sitä ja kenelle tätä. Kenelle tekee ihmeitä ja kenelle ei. Itse en vaan enään jaksa sitä, kun me ollaan niin erimieltä uskovat keskenään kaikesta. Ainoastaan se enään merkitsee, mitä Herra sanoo ja mitä Raamatussa sanotaan. Älä moottorisaha liikaa kuuntele ihmisiä, vaan lue sanaa ja pyydä, että Herra avais sitä sulle. Kannattaa myös rukoilla mahdollisimman paljon. Me nykyajan kristityt tunnutaan olevan juuri niitä uskovia, joista kerrotaan ilmestyskirjan viimeisessä seurakunnalle kirjoitetussa kirjeessä. Me sanomme, että olemme rikkaita, mutta Jeesus sanoo: "Te olette köyhiä". Se seurakunta sanoi "minä näen", mutta Jeesus sanoi, että he ovat sokeita. Seurakunta sanoi, että ovat hyvin vaatetettuja, mutta Jeesus sanoi, että he olivat alastomia. Olen itse ymmärtänyt, että tuo kirje ja seurakunta kuvaavat myös meidän ajan seurakuntaa, eli lopunajan seurakuntaa. Monesti kuulee kuinka monet uskovat ja seurakunnat sanovat: Me pysymme Apostolisessa opissa, vaikka eivät oikeasti pysykkään kaikessa, vaan ovat hyljänneet ne opit, jotka eivät miellytä heitä. Tuntuu, että me ollaan juurikin niitä haaleita kristittyjä, joista Herra sanoo:"Voi kun olisit kuuma tai kylmä, mutta sinä olet haalea ja sen tähden olen oksentava sinut suustani ulos" (ei sanantarkka koska kirjoitin muististani).                                                                                                                                                                               Mitä tällä kaikella tarkoitin? Meidän tulisi oppia tuntemaan Herra henkilökohtaisesti ja ymmärtää, että Herra tuntee totuuden, koska Hän itse on Totuus. Jos me siis tahdomme oppia tuntemaan Hänet  kunnolla, niin on parasta kuunnella Herraa, eikä nojata kokoajan ihmisten mielipiteisiin.  Monesti kun seuraan sitä mitä uskovat sanoo ja tekee, vaivun suureen epätoivoon ja epäuskoon. Kaikilla eri opit ja toimivat erilailla, mutta kaikki silti sanovat toimivansa Pyhän Hengen johdatuksessa. Ihmettelen kovasti, kun porukalla ei hälytyskellot soi, vaan jengi vaan luottaa "no kyllä meidän porukka  ja tulkinnat ovat oikeassa". Muista, että Jumala itse on luvannut toimia meidän paimenena ja luvannut johtaa meidät tuntdmaan totuuden. Toivottavasti ei oo hirveesti virheitä tässä kirjotuksessa. Tietokone on rikki, joten oon täällä pleikkarin kautta ja kirjotan ohjaimella tätä. Haastavaa touhua :)

Sivuja: [1] 2 3 ... 17