Kirjoittaja Aihe: Perhesalaisuus  (Luettu 1619 kertaa)

Moottorisaha

• Konkari
  • Olen apina
    • Profiili
Perhesalaisuus
« : 11.11.2008 - klo:01:39 »
Eli kysymys kuuluu:
Onko teillä mitään konkreettisia keinoja selvittää sukuni edellisen polven kumma käytös? Tiedän erinäisiä salaisuuksia jotka olen kautta rantain onkinut selville. Osaa en tiedä 100% varmasti. Kylläkin hyvä vainu on syistä. On vaan jokseenkin ärsyttävää kun erinäiset salaisuudet hallitsee. Miksi... kysymykset ohitetaan. Vaaaditaan tai vaadittiin osaan sukulaisista suhtautuun esim vihamielisesti. Kun en ruvennut suututtiin. Syynä se kun ei se ollut mitään mulle ikinä tehnyt ja en halua toisten nimettömien kaunojen takia muille olla inhottava.
Kysyminen siis turhaa. Vanha polvi kuollut paitsi yhdellä kauhea dementia. Voi elää vaikka kuinka kauan kun piti aina kunnostaan huolta.
Kaikki varmaan ymmärtää etten kaikkia yksityiskohtia halua selostaa liian tarkkaan. Vaan se osaa selvästi traumatisoinut salaisuuksien verkko olis jo kiva saada purettua. En esim aio ja suostu kantamaan nimettömien syntien taakkaa asioista joita on tehty ennen kuin meistä lukijoista suunnilleen kukaan on ollut edes elossa.
Ette te hyvä lukija tätä oikeasti edes halua lukea. Luit kun tässä jotain luki. Olit utelias, mutta silti vain nähdäksesi mitä tässä lukee. Samalla tavoin kuin katsot Iltalehden tai Iltasanomien otsikon.

Ramchester

• Järjestelmäasiantuntija
  • Ylläpitäjä
  • Täysjäsen
    • Profiili
Vs: Perhesalaisuus
« Vastaus #1 : 11.11.2008 - klo:08:55 »
Yleensä dementikot unohtaa nykyhetken ts. elää menneisyydessä, joten sieltä kyllä voisi saada aika selvääkin selontekoa tapahtumista...
[ Ramchester ]

Stranger

• Vieras
« Vastaus #2 : 11.11.2008 - klo:12:03 »
En esim aio ja suostu kantamaan nimettömien syntien taakkaa asioista joita on tehty ennen kuin meistä lukijoista suunnilleen kukaan on ollut edes elossa.

Tarkoitatko tällä sitä, että isien synnit kostetaan kolmanteen sukupolveen asti? Meidän suvussa on ikävä kyllä niin käynyt, että isovanhempien synnit on kostaunut kolmanteen sukupolveen asti. En tarkoita tällä, että Jumala kostaisi. Mutta vääryys siirtyy usein seuraavalle sukupolvelle, ellei siihen tietoisesti puututa ja käsitellä asiaa, niin että se ei enää jatku eteenpäin...

Moottorisaha

• Konkari
  • Olen apina
    • Profiili
« Vastaus #3 : 11.11.2008 - klo:16:17 »
En tuota enkä edes epigeneetistä perimää. Vaan no annetaan esimerkki. Henkilö A tekee jotain pahee henkilö B:lle vaikka vuonna 1964. Sitten henkilö B saa myöhemmin lapsen/lapsia. He kantavat keskenään jotain kaunaa tai salaisuutta. Heidän välillään on joko tuo tai jo tuohon edellä mainittuun asiaan viittaava juttu. Lapsi ei tiedä siitä mitään. Eikä näin ollen voi käsittää miksi hänen tulisi olla henkilö A:lle tyly vaikka tämä ei ole hänelle mitään tehnyt.
Ette te hyvä lukija tätä oikeasti edes halua lukea. Luit kun tässä jotain luki. Olit utelias, mutta silti vain nähdäksesi mitä tässä lukee. Samalla tavoin kuin katsot Iltalehden tai Iltasanomien otsikon.