Nettipappi.net

Kuka uskoo oikein - osa III

Vieras · 141 · 33934

pyrski

• Konkari
  • oma teksti
    • Profiili
    • Blogini maailmalta
Voin myöntää, että olen uskossa ja uskon siis Jeesuksen Kristuksen olevan lihaksi tullut Jumalan Poika.
Tätä ArmiK ei ole suostunut vielä tunnustamaan ainakaan tällä foorumilla. Kysyn nyt kolmannen kerran, voitko kirjoittaa tänne, että uskot Jeesuksen olevan Kristus, lihaksi tullut Jumalan poika?
Arrested by your truth and righteousness
Your grace has overwhelmed my brokenness
Convicted by your Spirit, led by your Word
Your love will never fail, Your love will never fail

ArmiK

• Vieras
Moottorisaha jos kohdallasi on näin ettet ole tullut kiinnitetyksi mihinkään ihmisryhmään niin se on Jumalan varjelusta.
Näin oli itsenikin kohdalla Jumala varjeli etten väärään rauhaan päässyt, Jumala esti minua saamasta mitään iloa rauhaa
hyvää fiilistä. Niin paljon kun olenkin ollut aikoinani eri tilaisuuksissa, niin mitkään opit eivät menneet perille.
Sisimmässäni sitä ihmettelin, mutta en voinut muuta kuin pyytää Jumala johdata sinä minua, varjele sinä minua
ohjaa oikealle tielle.

En tiedä miten itse olet kokenut oletko ollut pyytämässä, että Jumala varjelisi sinua joutumasta väärään rauhaan?
Vai oletko mennä porskuttanut vaan, niin ettei sinulla ole sisimmässäsi tullut tarvettakaan pyytää edellämainittuja
asioita?

Sanot:"Usko jo, että vaikka et usko niin en minä ole Jeesuksen saaa vastaan vaan sitä tuomarin asemaa jonka olet täällä ottanut itsellesi. Minun kohdallani ainaskin ja monen epäilemättä teet kauheasti oletuksia. Tiesitkös, että monesti voi väärinymmärtää toisen ja näin kirjoitettuna se korostuu."

Se sanoma jonka tänne ekaksi kirjoitin, niin on näin kaikki jotka ovat Jeesuksen saaneet kohdata niin heille se on
aivan selvä asia, siksi kun sitä vastaan hyökättiin niinkuin edelleen hyökätään en voi sanoa, että kaikki teillä hyvin
siis ok menkää Herran rauhaan.

Siis jos sanani tuomitsevat niin on näin kun Jeesus sanoo:"Mutta Jeesus huusi ja sanoi: "Joka uskoo minuun, se ei usko minuun, vaan häneen, joka on minut lähettänyt.
45. Ja joka näkee minut, näkee hänet, joka on minut lähettänyt.
46. Minä olen tullut valkeudeksi maailmaan, ettei yksikään, joka minuun uskoo, jäisi pimeyteen.
47. Ja jos joku kuulee minun sanani eikä niitä noudata, niin häntä en minä tuomitse; sillä en minä ole tullut maailmaa tuomitsemaan, vaan pelastamaan maailman.
48. Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: se sana, jonka minä olen puhunut, se on tuomitseva hänet viimeisenä päivänä.
49. Sillä en minä itsestäni ole puhunut, vaan Isä, joka on minut lähettänyt, on itse antanut minulle käskyn, mitä minun pitää sanoman ja mitä puhuman.
50. Ja minä tiedän, että hänen käskynsä on iankaikkinen elämä. Sentähden, minkä minä puhun, sen minä puhun niin, kuin Isä on minulle sanonut."

Nyt en laita enempää MIETI noita Jeesuksen sanoja.

En minäkään ole tuomari vaan PELASTUKSEN SANAN TUOJA. Olen itse saanut kohdata PELASTUKSEN
JEESUKSESSA. Tiedän mitä on olla lihallinen uskova ja mitä on OLLA JEESUKSESSA.
KAKSI AIVAN ERI JUTTUA.

Ei Jeesus turhaan sanonut: Ei JOKAINEN joka sanoo Herra, Herra pääse taivasten valtakuntaan vaan ainoastaan
ne jotka TEKEVÄT Minun Taivaallisen Isäni TAHDON:

Mieti myös näitä jälkimmäisiä JEESUKSEN SANOJA. MITÄ TARKOITTAA MONI SANOO USKOVANSA?

ArmiK

• Vieras
Stranger voin sanoa tuohon väitteeseesi kun sanot lausuntoni ovat ympäripyöreitä, sekavia jne. Niin näin ne on
niille joille Jumalan Henki ei saa puhua, tämä on tosiasia.
Tämän voi todeksi todistaa ne joille Jumalan Henki saa puhua HE ymmärtävät sen sanoman jota tuon ja sanovat
se on todella selkeää sanomaa ja näin minäkin voin sanoa kaikkien niiden kirjoituksista jotka Jumalan Hengen
vaikuttamana on kirjoitettu.
Tahdotko että tämän asian tulisi tänne todistamaan ne joille Jumalan Henki saa puhua?
Vai uskotko muuten?

Siksipä se, että sinä luulet olevasi Totuudessa Jumalan Hengen oma etkä näin voi edes Jumalan puoleen kääntyä
ja pyytää NÄYTÄ SINÄ JUMALA MINULLE TOTUUS niin eipä sinun silloin kannata vaivata päätäsi minun kirjoituksillani
sillä et tule niitä ymmärtämään.

Moottorisaha

• Konkari
  • Olen apina
    • Profiili
Eiköhän osaltani ole asia selvä tältä erää. Nyt ei ole tarvetta enempää kysellä tai kommentoida.
Ette te hyvä lukija tätä oikeasti edes halua lukea. Luit kun tässä jotain luki. Olit utelias, mutta silti vain nähdäksesi mitä tässä lukee. Samalla tavoin kuin katsot Iltalehden tai Iltasanomien otsikon.

ArmiK

• Vieras
Voi pyrsky siis mitä?

viestität:"Voin myöntää, että olen uskossa ja uskon siis Jeesuksen Kristuksen olevan lihaksi tullut Jumalan Poika.
Tätä ArmiK ei ole suostunut vielä tunnustamaan ainakaan tällä foorumilla. Kysyn nyt kolmannen kerran, voitko kirjoittaa tänne, että uskot Jeesuksen olevan Kristus, lihaksi tullut Jumalan poika?

Valitettavasti et voi periä iankaikkista elämää tuolla, että pystyt sanomaan:että Jeesus Kristus on lihaksi tullut
Jumalan Poika.

Riivaajatkin tuon sanovat ja vapisevat.

Tuliko siis asia selväksi minkään hokeman turvin et pelastu, vaan ainoastaan Jeesuksen Kristuksen lihaksi tulleen
JUMALAN POJAN
SANOJEN KAUTTA  VOIT PELASTUA.

Lihaksi tullut SANA tulee saada TULLA SYDÄMESI VALTIAAKSI ELÄVÄKSI ELÄMÄKSI.

JÄIKÖ EPÄSELVYYTTÄ?

ArmiK

• Vieras
Moottorisaha kun alatkin katsella mitä Jeesus pelastuksen tiestä sanoo ja kun pyydät, että Jumala sen kirkastaa
ja johtaa sinut Totuuteensa niin Hän sen tekee. Mutta muista sieluista käydään todella taistelua. Ei ole siis niin
mitä toitotetaan rauhaa vain rauhaa vain ei mitään hätää.

Jospa Jumala saa silmäsi avata silloin vasta voit nähdä MIKÄ ON TOTTA.

Stranger

• Vieras
Stranger voin sanoa tuohon väitteeseesi kun sanot lausuntoni ovat ympäripyöreitä, sekavia jne. Niin näin ne on
niille joille Jumalan Henki ei saa puhua, tämä on tosiasia.
Tämän voi todeksi todistaa ne joille Jumalan Henki saa puhua HE ymmärtävät sen sanoman jota tuon ja sanovat
se on todella selkeää sanomaa ja näin minäkin voin sanoa kaikkien niiden kirjoituksista jotka Jumalan Hengen
Tahdotko että tämän asian tulisi tänne todistamaan ne joille Jumalan Henki saa puhua?
Vai uskotko muuten?

Siksipä se, että sinä luulet olevasi Totuudessa Jumalan Hengen oma etkä näin voi edes Jumalan puoleen kääntyä
ja pyytää NÄYTÄ SINÄ JUMALA MINULLE TOTUUS niin eipä sinun silloin kannata vaivata päätäsi minun kirjoituksillani
sillä et tule niitä ymmärtämään.

Olet väärässä. Olen kyllä jatkuvasti pyytänyt Jumalalta johdatusta, että voisin ymmärtää paremmin Jumalan tahtoa ja sanaa. Ja tämä johtuu siitä, että olen huomannut, että minulla on käännytysmagneetti. Sen takia en voi uskoa sinuun vaan sokeasti koettelematta ja ilman kunnollisia raamatun perusteluja. Eikä ne kysymykseni niin hankalia ole olleet mielestäni, niihin voi vastata kyllä tai ei tyyliinkin.

Uskon kyllä sen, että olet uskossa. Mutta tuo täydellisyys efekti ei oikein vakuuta. Mistä tiedän ottamasta selvää mistä on kyse. Ja mielestäni raamattu kyllä opettaa olemaan kriittinen ja koettelemaan kaikkea riippumatta siitä kokeeko olevansa täydellinen vai ei. Ja kyllä Jumala johdatttaa, jos kyse on pelastuksen kannalta olennaisista asioista (fil. 3:15)

Aani

• Konkari
    • Profiili
Miten voit ArmiK väittää, että meidän sydämissämme ei ole valtiaana Lihaksi tullut sana? Siitäkö, että me emme luota sinun sanoihisi? Jeesus on totuus, et sinä. Eikä Raamatussa ei tietääkseni sanota, että "luottakaa ArmiK:n sanaan".

Hoet koko ajan että KUULIASUUS KUULIAISUUS KUULIAISUUS. Miksi raamatussa kuitenkin sanotaan, että ARMOSTA?

Mutta jos valinta kerran perustuu armoon, se ei perustu ihmisen tekoihin -- muutenhan armo ei olisi armo.
Room. 11:6

Kun kuitenkin tiedämme, ettei ihminen tule vanhurskaaksi tekemällä lain vaatimia tekoja vaan uskomalla Jeesukseen Kristukseen, olemme mekin uskoneet Jeesukseen Kristukseen, jotta tulisimme vanhurskaiksi häneen uskomalla emmekä tekemällä lain vaatimia tekoja. Eihän kukaan ihminen tule vanhurskaaksi tekemällä mitä laki vaatii.
Gal. 2:16
« Viimeksi muokattu: 03.03.2008 - klo:14:22 kirjoittanut Aani »

pyrski

• Konkari
  • oma teksti
    • Profiili
    • Blogini maailmalta
niille joille Jumalan Henki ei saa puhua,
tämä on tosiasia.
Anteeksi nyt vain, mutta evankeliumi on niin yksinkertainen asia, että lapsikin sen tajuaa. Voi ymmärtää niin hyvin, että pelastuu siihen uskomalla. Lähetystyö on turhaa jos ladellaan vaan korkeateologisia termejä ja kukaan ei ymmärrä. Evankeliumia tulee julistaa niin selvästi että tyhmäkin sen ymmärtää. Jos kuulija ei ymmärrä, on turhaa syyttää henkiä tai muita. Tällöin vika on julistuksessa, tai kielimuurissa tai muussa, mutta ei kuulijassa. Ei voida nimittäin olettaa, että Evankeliumi on vain fiksuja varten.

Voi pyrsky siis mitä?

viestität:"Voin myöntää, että olen uskossa ja uskon siis Jeesuksen Kristuksen olevan lihaksi tullut Jumalan Poika.

Valitettavasti et voi periä iankaikkista elämää tuolla, että pystyt sanomaan:että Jeesus Kristus on lihaksi tullut
Jumalan Poika.

Tuliko siis asia selväksi minkään hokeman turvin et pelastu, vaan ainoastaan Jeesuksen Kristuksen lihaksi tulleen
JUMALAN POJAN

Riivaajatkin tuon sanovat?
1. Joh. 4:1-3
  Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää   profeettaa on lähtenyt maailmaan.
  Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta;
  ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuulleet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassa.

Riivaajat eivät tuota voi tunnustaa. Tämän takia minusta onkin huolestuttavaa, että sinä joka puhut että sinussa on totuuden henki et tuota voi tunnustaa. Ihmetyttää, jos ei muuta. Kukaan ei ole täällä väittänyt, että tuolla lauseella peritään valtakuntia. Ainoa, mitä olemme asian tiimoilta tehneet on se, että olemme kysyneet, voitko tunnustaa tuon. aika lailla kiertelet, kun sinulta tuota kysytään.

En ole väittänyt että tuon lausumisella itsessään pelastun. Mutta kysyn: voitko SINÄ tunnustaa, että Jeesus on Kristus ja lihaan tullut?
Arrested by your truth and righteousness
Your grace has overwhelmed my brokenness
Convicted by your Spirit, led by your Word
Your love will never fail, Your love will never fail

Anonyymi

• Vieras
Kaksi asiaa karkoittavat ihmisiä uskonnoista ylipäänsä. Ylepaattinen mässäily ja hokeminen sekä yliluonnollisilla asioilla hehkuttaminen.

Itseäni aluksi etoi aivan kamalasti se että tyrkytetään tuputetaan ja suorastaan aivopestään asioihin mistä kuulija ei oikeastaan sen enempää tiedä.

Ensin tullaan kertomaan polleasti että Jeesus on kaikkea semmoista ja tämmöistä, teki kaikkea yliluonnollista ja rakastaa sinua ja pelastaa sinut jne. Ihminen ei usko ennen kuin näkee - eli siis aivan väärä lähestymistapa kun asioita ei perustella.

Sitten uhkaillaan, joudut helvettiin ja olet kaikkea saatanallista jos et nyt heti kiltisti myönnä tätä sanomaamme - ja kaupanpäälle saa vielä vähän tekopyhää sääliä jos ei niele heti kaikkea. Tekee mieli kysyä että provikkapalkallako mainoslehteäsi myyt.

Ja sitten kun puhutaan Jumalasta kirkoissa tapahtumissa ym niin se ylistäminen ampuu niin pahasti ylitse että siitä tulee sivullisena lähinnä mieleen jonkun hullun lahkon aivopesu-laitos, kun samaan tunnin mittaiseen puheeseen ahdetaan 120 kertaa jokin itseään toistava ylistävä lausahdus tyyliin "Kaikkivaltias Jumala on herrani" - ateisti ei tiedä tuollaisessa tilanteessa että pitäisikö näille ihmisille itkeä vai nauraa.

Näin provosoivan kärjistetysti, ei herneitä - kunhan pointti tuli esille.

Tästä huono esimerkki:

Olet katselemassa kenkiä kun sukilla eläminen käy vaikeaksi ja olisi hyvä jos olisi jotain jalkojen alla.

Ensimmäisessä myyjä alkaa sepostamaan kenkien parhuutta kaikilla ihmeellisillä termeillä kenkäalalta joista et ole ikinä ennen kuullutkaan, ja 10 minuutin puheesta et ymmärrä muutakuin että ne pitää kuulemma ostaa tai jalkasi kärsivät.

Toisessa myyjä hehkuttaa vain siitä että näillä kengillä lehmätkin lentää ja jalkasi säästyvät kaikelta pahalta ja juoksetkin lujempaa kun on kengissä taikapohjalliset, ilman näitä kenkiä et pääse mihinkään, ja jokaisen lauseen perässä myyjä vielä toteaa että nämä ovat kenkäni, näillä kävelen minne ikinä menenkin enkä elämän mäistä ilman näitä selviäisi, nämä ovat maailman ainoat oikeat kengät ja näissä aina jalkani pysyvät. Ja jos et heti näitä nyt osta niin uppoat suohon ja tuolla on ovi.

Viimeisessä paikassa myyjä sensijaan kertookin sen oleellisen, näissä on nilkkaa tukeva tälläinen niin ei nyrjähtele nilkat niin helposti, pohja on tälläinen ilmavaa kangasta niin se hengittää, ja nauhat ovat tälläisellä kätevällä pikalukituksella niin nämä ovat kätevät avata ja sulkea jos on kiirus, jne - eli siis kertoo asian niin että sen ymmärtää tavallinenkin ihminen, tavallisen ihmisen tavalla.

Ei sellainen ihmistä kiinnosta jos menet moittimaan hänen ryyppäämistänsä uhaten helvetin tulilla ja kaikella mahdollisella. Sensijaan jos asian muotoilee niin että se ei ole kovin terveellistä eikä hyväksi hänelle eikä hänen läheisilleen, mitä jos hän vaikka löisi jotakuta humalassa. Kuulostaa paljon fiksummalta, että ei meitä ilkeyttään olla kehoitettu pysymään selvinpäin.

Väittäisin että vanhempana kääntyminen uskoon perustuu sen loogisesti selitettäviin asioihin, siihen että tämä asia kuulostaa järkevältä, tai siihen että sattuu asioita jotka ovat liian epätodennäköisiä ollakseen sattumaa, jne. Niitä enkeli koputti olkapäälle - juttuja harvemmin kuulee.

Ja lapsesta asti kasvatetuillahan taitaa usko perustua aluksi lähinnä siihen että kun äiti sanoi niin, eikä niinkään sellaiseen "valaistumiseen" mitä ihmiset myöhemmällä ikää kokivat.

ArmiK

• Vieras
on sama kuin lukemattomat eri ihmisopit.

Tuon edellisen aloituksen tiimoilta alettiin vain ruotia aloituksen tuojaa ja näin sanoma jäi huomioimatta.

Ihminen kun huomaa, että nyt joku sanoo aivan muuta kuin mitä on opetettu, mihin on kasvanut kiinni niin siinä jos
on hyvä olla niin kimpaannutaan häiritset rauhaa Jumalan antamaa rauhaa ja aletaan tenttaamaan mikä sinä olet.

Mitä henkien koetteluun tulee niin se ei suinkaan ole toisen ihmisen ruotimista. Eikä ylipäätään ihminen jolla ei
Pyhää Hengeä ole itsessään asuvaisena voi tutkia sitä joka Totuuden Hengessä on,
sillä sehän on aivan varmaa ei väärä henki tule Jumalan Hengeä oikeaksi sanomaan ei vaan se on sille eksytyksen
valheen henki.

Miksi valheen henki sitten niin hanakasti  lähtee ruotimaan sitä joka Totuuden Hengessä todellista pelastus sanomaa tuo, niin
se on yksinkertaisesti se, että näin se saa ihmisten ajatukset, huomion pois sanomasta.

Juuri sanoma on se josta Totuuden Henki tietää, tunnistaa mikä on JUmalasta ja mikä ei.

Se ei ole siis ihmisestä, ihmisen hengellä tutkittavissa vaan kun Totuuden Henki saa ihmiseen ahtaan portin kautta
tulla niin Totuuden Henki tutkii kaiken.

Ei ole siis ihmisestä itsestään kyse  vaan Jeesuksen sana on Toteen käynyt silloin kun ihminen on USKONUT
ja ollut KUULIAINEN Pojalle. Ihminen on saanut Totuuden Hengen sisimpäänsä kun itse Herra Jeesus on saanut
asuinsijan Hänessä. Jolloin on nin EN ENÄÄ ELÄ MINÄ VAAN JEESUS MINUSSA.

Siksi MENKÄÄ jo SANOMAAN siihen sanomaan joka Jeesuksen Kristuksen on SILLÄ USKO POIKAAN ja KUULIAISUUS
POIKAA KOHTAAN VAIN PELASTUKSEN TIELLE VIE.

HUOMATKAA jo JEESUKSEN SANOMA EI OLE VALHETTA EI EKSYTÄ VAAN NE AINOASTAAN VOIVAT IHMISEN PELASTUKSEN TIELLE JOHTAA.

Stranger

• Vieras
Voi pyrsky siis mitä?

Jumalan Poika.

JUMALAN POJAN

Riivaajatkin tuon sanovat?
1. Joh. 4:1-3
  Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää   profeettaa on lähtenyt maailmaan.
  Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta;
  ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuulleet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassa.

Riivaajat eivät tuota voi tunnustaa. Tämän takia minusta onkin huolestuttavaa, että sinä joka puhut että sinussa on totuuden henki et tuota voi tunnustaa. Ihmetyttää, jos ei muuta. Kukaan ei ole täällä väittänyt, että tuolla lauseella peritään valtakuntia. Ainoa, mitä olemme asian tiimoilta tehneet on se, että olemme kysyneet, voitko tunnustaa tuon. aika lailla kiertelet, kun sinulta tuota kysytään.

En ole väittänyt että tuon lausumisella itsessään pelastun. Mutta kysyn: voitko SINÄ tunnustaa, että Jeesus on Kristus ja lihaan tullut?

Olisi tosiaan kiva kuulla Armi K. n vastaus tähän! Pystytkö tunnustamaan?

ArmiK

• Vieras
Stranger siksi että ruoditaan ihmistä joka on ahtaasta portista sisälle saanut käydä JUMALAN ARMOSTA niin
tein tuon toisen aloituksen, mutta sinne et ollut mitään virkannut vaan edelleen ruodit ihmistä.

Tosiasia on että ei Jumalan Totuus tästäkään kohdasta ole näissä kirjaimissa ETTÄ kun pystyt sanomaan,
tunnustamaan, että Jeesus Kristus on lihaksi tullut Jumalan Poika olisit silloin Jumalan Hengen oma.

Jeesus Kristus on todella lihaksi tullut Jumalan Poika mitä muuta Hän olisikaan KUN HÄN IHMISEKSI TÄNNE
TULI ei Hän Henki olentona ollut vaan todella HÄNESSÄ OLI LIHA JA VERI niinkuin ihmisessä.

Mutta nyt kun Jeesus on Isän luona taivaassa niin HÄNEN TULEE saada tulla sinussa "lihaksi" siis Jeesuksen tulee
saada tulla SYDÄMEESI HENGENSÄ kautta näin ja vain näin sinä voit olla tuomassa sitä samaa sanomaa jota
JEESUS TOI sillä vain silloin kun Jeesus ihmisen sydämen Herra ja valtias on niin TOTETUU KAIKKI SE MITÄ
JEESUS SANASSA SANOO.

Vieläkö jäi epäselväksi?

Stranger

• Vieras
Ei ole siis ihmisestä itsestään kyse  vaan Jeesuksen sana on Toteen käynyt silloin kun ihminen on USKONUT
ja ollut KUULIAINEN Pojalle. Ihminen on saanut Totuuden Hengen sisimpäänsä kun itse Herra Jeesus on saanut
asuinsijan Hänessä. Jolloin on nin EN ENÄÄ ELÄ MINÄ VAAN JEESUS MINUSSA.

Tuon edellisen aloituksen tiimoilta alettiin vain ruotia aloituksen tuojaa ja näin sanoma jäi huomioimatta.

Mitä henkien koetteluun tulee niin se ei suinkaan ole toisen ihmisen ruotimista.

Hassua, luulin, että "sinä" olet kuollut ja on jäljellä vain Jeesus. Taisit puhua itsesi pussiin!

ArmiK

• Vieras
Niin ei ole outoa ei uutta tuo kun  sanot:"Hassua, luulin, että "sinä" olet kuollut ja on jäljellä vain Jeesus."

Sillä tätä asiaa, mitä on kun ihminen on "kuollut"ja Jeesus elää hänessä ei voi ymmärtää sellainen ihminen joka ei
itse ole tälle kuoleman paikalle koskaan tullut Jumalan johdattamana. Se paikka jossa ihmisen on todella kuoltava
ITSESSÄÄN on juuri tuo ahdas portti sillä ihminen ei tuosta portista sisälle tule pääsemään ellei hän tahdo menettää
elämäänsä siis kuolla pois omasta elämästään.

Turhaan ei Jeesus sano tätäkään: "Joka löytää elämänsä, kadottaa sen; ja joka kadottaa elämänsä minun tähteni, hän löytää sen."

Niin kyllä kehoitan vain  kääntymään ihmisoppien sijasta Jeesuksen Kristuksen sanomaan sillä niiden sanojen kautta
vain voi löytää pelastuksen.