Kirjoittaja Aihe: Huumorin helmiä  (Luettu 26594 kertaa)

Xeragram

• Tulokas
  • *
    • Profiili
Vs: Huumorin helmiä
« Vastaus #15 : 17.08.2007 - klo:16:17 »
Miks arabit ajelee kameleilla ja venäläiset ladoilla?
- Arabit sai valita eka....

En ole koskaan ymmärtänyt, miksi naiset rakastavat kissoja. Kissat ovat itsenäisiä, ne eivät kuuntele, ne eivät tule sisään kun niitä kutsutaan, ne haluavat olla koko yön ulkona,
ja kun ne tulevat kotiin, ne haluavat olla yksin ja nukkua.
   Toisin sanoen, kaikkia niitä ominaisuuksia, joita nainen vihaa miehessä, hän rakastaa kissassa.

Poliisi pysäyttää kuorma-auton ja nuhtelee kuskia siitä, että lasti tippuu huonon sidonnan vuoksi pitkin tietä. Kuski käskee poliisien mennä kiusaamaan oikeita rosvoja ja jättämään rehelliset työmiehet rauhaan.
  Poliisit pitävät kuitenkin päänsä ja kirjoittavat sakot. Kuski ei sakkoa hyväksy, joten lopulta päädytään käräjille.
     Käräjäsalissa kuormurikuski aloittaa selityksensä: "Olin hiekoittamassa tietä..."

Miksi suutarit ovat juoppoja?
Ammattitauti. Kenkien  teko-ohjeessa (=heidän Pharmaca) sanotaan: "Kun kenkien teko aloitetaan, OTETAAN  TUKEVAT POHJAT..."

Mies valokuvausliikkeessä:
- Suurennatteko kuvia luonnolliseen kokoon?
- Kyllä, se on erikoisalamme.
- Hienoa. Minä olen kuvannut sinivalaan.

-------------------------------------------------------------

Tehtaalle oli asennettu voileipäautomaatti. Blondi laittoi vitosen automaattiin ja sai voileivän. Hän kokeili automaattia kerran toisensa jälkeen ja lopulta hänellä oli iso kasa voileipiä edessään.
- Etkö aio lopettaa? työkaveri kummasteli vieressä.
- Älä nyt ole hassu. Kun minulla käy tällainen säkä!

----------------------------------------------------------------------------------

Mikä saa nörtin hulluksi?
-Keyboard not found - Press any key to continue...

Miksi kissasta tulisi otollinen nörtti?
- Sille on hiirenkäsittelytaito tullut jo äidinmaidosta

Mikä ero on joulupukilla ja nörtillä?
- Nörtillä ei ole lahjoja. 

--------------------------------------------------------------------------

Pikku-Kalle katseli telkkaristaan Euroopan Cupin loppuottelua, kun äiti tuli komentelemaan:
-Ja nyt heti sänkyyn siitä ja luet iltarukouksesi.
Kalle tuijotti television kuvaruutua kuin hypnoosissa ja huokaisi:
-Kuinkahan kyttyrää Jumala tykkää, kun sitä häiritään kesken näin jännän matsin?

Pikku-Kalle kysyi äidiltään: "Voiko mennä auttamaan isää renkaiden vaihdossa? Osaan kaikki tarvittavat kirosanatkin!"

-Kiitos kiltti täti, että toit minulle tällaisen lelun, Pikku-Kalle sanoi kohteliaasti.
-No lapsi kulta, eihän siinä ole mitään kiittämistä.
-Samaa mieltä minäkin olen, mutta äiti käski kiittää.

Pikku-Kalle oli saanut joululahjaksi rummut. Hän oli niistä tietysti hyvin ylpeä ja kerskui kavereilleen.
-Uskotteko muuten, että nämä ihmerummut pystyvät kertomaan kellonajankin?
-No ei varmaan uskota, kaverit totesivat.
Kallen ei auttanut muu kuin istahtaa rumpujen taakse, ja pian alkoi jumalaton meteli. Samassa yläkerrasta koputettiin täysillä kattoon, ja römeä miesääni kiljaisi:
-Hiljaa! Kello on puoli yksi yöllä!

parit vitsit, tuli nyt mieleen kun tähän koneelle istahti.......

Xeragram

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #16 : 20.08.2007 - klo:19:30 »
Helvetin Enkelten jäsen kuoli ja joutui taivaaseen. Taivaan portilla Mooses sanoi:
- Taivaassa ei saa olla Harrikkaa, nahkatakkia eikä pitkää lettiä.
Sitten Helvetin Enkeli lähti kulkemaan taivaan ikuisilla poluilla. Vähän aikaa kuljettuaan hän istahti puun alle. Äkkiä hän oli kuulevinaan Harrikan ääntä. Seuraavassa hetkessä hän näki miehen kiiltelevän Harrikan selässä, pitkä letti hulmuten. Hän meni kyselemään Moosekselta, mistä se johtui.
Mooses sanoi:
- En voi mitään. Omistajan poika!

pyrski

• Konkari
  • oma teksti
    • Profiili
    • Blogini maailmalta
« Vastaus #17 : 21.08.2007 - klo:14:21 »
kuoli ja joutui taivaaseen.

...huumorin helmiä :D
Arrested by your truth and righteousness
Your grace has overwhelmed my brokenness
Convicted by your Spirit, led by your Word
Your love will never fail, Your love will never fail

Dude

• Konkari
    • Profiili
« Vastaus #18 : 21.08.2007 - klo:14:24 »
kuoli ja joutui taivaaseen.

...huumorin helmiä :D

voi hänen kohtaloaan :(      :D :D
Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima

Teeny-T

• Jäsen
  • **
    • Profiili
« Vastaus #19 : 14.12.2007 - klo:17:09 »
Tuli vitseistä mieleen Turkulaisvitsit on parhaita!!! itse kun olen syntynyt Turussa niin ei se mitään :D
yksi olis tällanen:
'

Tyrkulainen ajeli kohti Tamperetta ja kuunteli Radio957:aa ja biisin loputtua juontaja sanoi "Hyvää huomenta kuuntelet Radio957:aa".
Turkulainen sanoi:"........Mistä se sen tiesi??!!"

hupi hupi...

Kaikki tilannekomiikka on parasta!
:D:D:d

Saarnaajan kirja 4:9-12

Caronen

• Jäsen
  • **
    • Profiili
« Vastaus #20 : 13.01.2008 - klo:21:00 »
Kaikki on varmaan tän joskus kuullut mut ite repeilin tälle ihan mahdottomasti kun ekan kerran kuulin :DD

Salapoliisi Sherlock Holmes ja hänen apurinsa tri Watson olivat telttailemassa. Ajatuksena oli pystyttää teltta mäenpäälle ja nukkua siellä yö. Keskellä yötä Sherlock Holmes kuitenkin herätti sitten Watsonin tökkäämällä tätä kyynärpäällä kylkeen ja sanomalla: "Tohtori Watson, Watson, herätkää." Tri Watson heräsi mumisten, hieraisi silmiään, haukotteli ja kysyi sitten: "Mitä asiaa, Sherlock?" Sherlock osoitti taivaalle ja sanoi: "Katso ylös, ja kerro mitä näet." Watson käänsi päänsä taivasta kohti, ja sanoi: "Näen miljoonia ja miljoonia tähtiä sekä täyden kuun. Kuinka niin?" Sherlock vastaa: "Entä mitä se kertoo sinulle?" Watson tuumii hetken ja alkaa sitten kertoa: "Astronomisesti voin päätellä, että Universumi laajenee jatkuvasti. Astrologisesti voin todeta, että Oinaalla on tällä viikolla harvinaisen huono tuuri. Ajallisesti voi ilmoittaa, että kello on kahdeksaa minuuttia yli kolme yöllä. Kun ajattelemme eri uskontoja, viitaten kristinuskoon, voin todeta, että Jumala on suurin ja me ihmiset vain pieniä hiukkasia. Jos taas viittaamme hindulaisuuteen, voin todeta, että sielunvaellusta toimittaa tällähetkellä vähän yli tuhat ihmistä. Ja sitten se..." Sherlock kuitenkin keskeyttää äkäisenä sanoen: "Watson, senkin idiootti! Telttamme on varastettu!"

Teeny-T

• Jäsen
  • **
    • Profiili
« Vastaus #21 : 08.02.2008 - klo:21:03 »
 :D :D :D :D :D :D :D :D :D     

kaks miestä ajoi tandmilla ja toinen ajoi ojaan!
Kaks miestä käveli sillalla ja keskimmäisellä oli pipo.

Mies ja nainen olivat kalliolla autossa.
Mies sitten urheilullisen osuuden jälkeen sanoi:" Meillä oli jokun yhteys, jotain tunsin!"
Nainen vastaa:" hei olen ammattilainen, että äläs rupee siinä vetisteleen."
Mies jatkaa inttäen:" jotain tässä kyllä oli,!"
Nainen sanoo:"Hei olen ammattilainen eli prostiituoitu ja se tekee kaksikymppiä!""
Mies sanoo apeana:" no täytyy minunkin tunnustaa....olen taksikuski ja täältä kaupunkiin tekee kaksikymmentäviisi euroa......eli oot mulle vitosen velkaa!"
Saarnaajan kirja 4:9-12

gdf

• Vieras
« Vastaus #22 : 13.03.2008 - klo:13:23 »
 :o ??? :o :o :o mä ostin kissan

Gethsemane

• Seniori
    • Profiili
« Vastaus #23 : 17.03.2008 - klo:17:54 »
Potilas ravisteli hiljaa päätään, kun hän hiljalleen palasi tajuihinsa. "Tohtori...." hän kysyi, "kertokaa minulle, että onnistuiko leikkaus?"
"Valitan poikani," kuului vastaus.
"Pelkäänpä, etten ole tohtorinne. Olen Pyhä Pietari."
Ps. 51:5. Sillä minä tunnen rikokseni, ja minun syntini on aina minun edessäni.

pyrski

• Konkari
  • oma teksti
    • Profiili
    • Blogini maailmalta
« Vastaus #24 : 17.03.2008 - klo:23:06 »
       -Koska seudulla liikkui Raamatunkääntäjiä!

:D ihan sika hyvä!

...aluks mietin liittyyks tää siihen näytelmään (kuivikseen) kun Martti Luther kääntää Raamatun, mut tää olikin vielä kuivempi juttu..! :P
Arrested by your truth and righteousness
Your grace has overwhelmed my brokenness
Convicted by your Spirit, led by your Word
Your love will never fail, Your love will never fail

sini

• Vieras
« Vastaus #25 : 17.04.2008 - klo:19:20 »
Kolme sisarusta, iältään 92-, 94- ja 96-vuotiaat, asuvat yhdessä.

Yhtenä iltana 96-vuotias laskee ammeeseen vettä. Hän laittaa toisen
jalan ammeeseen ja pysähtyy.
"Olinko menossa kylpyyn vai tulossa pois?" hän huutaa.
94-vuotias huikkaa vastaukseksi: "En tiedä, tulen katsomaan." Hän
lähtee kiipeämään portaita ja pysähtyy.
"Olinko menossa ylös vai tulossa alas?" hän huutaa.
92-vuotias istuu pöydän ääressä juomassa teetä, kun hän kuulee
sisartensa huudot. Hän pudistaa päätään ja sanoo:
"Toivottavasti minusta ei koskaan tule noin hajamielistä."
Varmuuden vuoksi hän koputtaa puuta. Sitten hän huutaa: "Tulen
auttamaan teitä heti kun olen käynyt katsomassa, kuka on ovella."

sini

• Vieras
« Vastaus #26 : 17.04.2008 - klo:19:22 »
- Päivää nimismies. Peruuttaisin sen ilmoituksen vaimoni katoamisesta.
- Sehän passaa. Tuliko hän takaisin?
- Ei, minä vain ajattelin asiaa hieman tarkemmin.   :o ;D ::)

Green8972

• Vieras
« Vastaus #27 : 19.04.2008 - klo:22:07 »
Menkääs youtubeen ja pistäkää Joka kodin asuntomarkkinat hakuun ja klikatkaa ensimmäist hakutulosta  ;D

Dude

• Konkari
    • Profiili
« Vastaus #28 : 04.10.2008 - klo:16:04 »
Tälläinen pohdittavaksi joka tuli luettua:

"Jos kolme naista menee hotelliin ja he ottavat yhden hotellihuoneen, jonka hinta on 300 euroa eli jokainen nainen maksaa siis 100 euroa huoneesta. Kun he ovat menneet huoneeseen, tulee hotellin johtaja vastaanottoon ja toteaa, että vastaanottovirkailija on veloittanut naisilta huoneesta liikaa. Huone nimittäin maksaa 250 euroa.Vastaanottovirkailija lähtee palauttamaan ylimääräistä 50 euroa, mutta päättää itse pitää summasta 20 euroa. Hän palauttaa siis jokaiselle naiselle 10 euroa. Näin ollen naiset ovat maksaneet 90 euroa per henkilö hotellihuoneesta, joten yhteissumma on siis 270 euroa. Virkailijan pitämä 20 euroa lisättynä tähän summaan tekee  290 euroa.Mihin katoaa 10 euroa kolmesta sadasta???"
                                                                                                                        ( City-lehti 19/08 )
Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima

Aani

• Konkari
    • Profiili
« Vastaus #29 : 13.10.2008 - klo:21:42 »
[väsymys/vanha juttu] Mitä eroa on mustikalla? [/väsymys/vanha juttu]