Keskustelut > Pohdintapalsta

Rukouspyyntöjä

<< < (2/6) > >>

henna:
Eräs lähimmäiseni on kielteinen uskon asioille, koska hänellä on todennäköisesti ikäviä kokemuksia uskovista. Jeesus on hänelle kuin punainen vaate ja hän kerran rähjäsi minulle ja nöyryytti minua kun sai tietää että olen uskossa. Ja hän kokee häirintänä kaiken jossa hänelle puhutaan Jeesuksesta, vaikka kuinka rakkaudella olisi puhuttu. Hän on lahjakas ja älykäs nainen, mutta sisimmässään hyvin arka, herkkä ja epävarma. Muistakaa rukouksin tuota ihmistä, että Jeesus saisi koskettaa häntä ja pelastaa hänet ja että hän voisi haavoistaan parantua ja eheytyä.

Kätsy:
Pyytäisin samaa omalle perheelleni. Heiltä saa välillä kuulla todella negatiivisia kommentteja. Tänäänkin taas. Eikä kukaan ymmärrä, että sellainen oikeasti voi sattua.

Suvi:
Oon yllättynyt ettei kukaan ole pyytänyt esirukousta Kuhmalahden onnettomuuden uhreille ja voimaa heidän läheisilleen. Siispä pyydän sitä itse.

Sa:
Mun mummin puolesta jolla on Altzheimerin tauti ja joka on masentunut.

mauzi:
mun terveyden puolesta ois mukava saada muutama rukous että sais selän kuntoon joka on nyt ikävästi ^^romahtanut^^ ja juuri kun sain töitä mukavasta paikasta ja kerrankin asenne kohdillaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta