Kirjoittaja Aihe: Rukouspyyntöjä  (Luettu 29185 kertaa)

KokoDino

  • Seniori
  • ****
  • Viestejä: 330
  • Rock For God`s Sake!!!
    • Profiili
Vs: Rukouspyyntöjä
« Vastaus #15 : 26.10.2010 - klo:02:26 »
Elämässä on syntejä, joita teen aivan tahallani, vaikka voisin elää ilman niitä. Silti vaan tuntuu, että kerta toisensa jälkeen teen ne yhä uudestaan, vaikka omatunto kolkuttaisi kuinka ja tiedän selvästi, että ne eivät ole oikein, eivätkä kuulu elämääni.

Pyydän siis, että rukoilette puolestani, jotta saan kokea todellisen vapauden näistä asioista. Tahdon todella olla vapaa näistä, mutta mun voimat eivät vain riitä. Välillä tahto päästä näistä eroonkin on todella pieni.

Kiitos!
The Road - Antaa palaa<3<3<3<3

Sa

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 19
    • Profiili
Vs: Rukouspyyntöjä
« Vastaus #16 : 02.02.2011 - klo:20:35 »
tää voi kuulostaa oudolta tai tyhmältä mutta rukoilkaa mun puolesta ku mulla on kaks tulehdusta päällekkäin ja kuumetta oikein kunnolla ja mun tarvis parantua että pääsen leikkaukseen johon olen odottanut pääsyä yli vuoden...


Hanna Mattsson

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 24
    • Profiili
Vs: Rukouspyyntöjä
« Vastaus #17 : 03.02.2011 - klo:18:23 »
Moikkis Sa!
Ei o mitenkään tyhmää tai outoa pyytää rukousta sun tervehtymiseksi. Se on just oikein!  ::) Pyydän Jeesus, paranna tulehdukset ja kuume ja anna leikkauksen mennä hienosti. Olkoon tää kaikki Sun kalliin nimen kunniaksi. Niin että moni oppisi tietämään, että Sinä olet suuri parantaja ja ainoa pelastaja! Amen. Siunausta ja iloa  :) elämääsi! Hanna
Isä rakastan Sua!

huolissaan

  • Vieras
Vs: Rukouspyyntöjä
« Vastaus #18 : 28.04.2011 - klo:16:16 »
Hei! haluaisin että rukoilisitte äitini puolesta.
Äitini on raskaana 7rv ja hän pelkäämme että raskaus on kohdun ulkopuolinen koska ennenkin on ollut yksi ulkopuolinen. Jos raskaus ei ole ulkopuolinen, pelkona on keskenmeno. samantapaisia kipuja on ollut kun kuukautiskivut, mutta se on kuulemma normaalia. Rukoilkaa äitini puolesta jotta hänen raskaus sujuisi hyvin ja hänen mahassaan kasvaisi vauva. Olemme kiitollisia teille. rukoilen itsekin asian puolesta.

LordiDraken

  • Vieras
Vs: Rukouspyyntöjä
« Vastaus #19 : 26.05.2011 - klo:13:06 »
Mulla olisi pyyntö.Tätä on aika vaikea pyyntää kun en oo oikein koskaan halunnut hirveästi mitään apua itselleni koska olen aina koittanut selviytyä yksin elämässä. Mutta joskus tulee hetkiä kun omat voimat eivät riitä vaikka kuinka yrittää.

Jos joku voisi rukoilla mun jaksamisen puolesta niin olisin iloinen. Tätä on tosi vaikea multa pyytää kun yleensä mä olen se kuka auttaa muita mutta nyt mä tartte apua kun en enää jaksa. Koulu vaatii paljon ja läheisten kesken on tapahtunut vaikka mitä. Yksinkertaisesti omat voimat alkavat olla niin loppu että sitä tarvitsee tukea. Ja mun on tosi vaikea rukoilla itselleni mitään. Jos joku voisi rukoilla mun puolesta niin olisin kiitollinen.

tuulikki

  • Vieras
Vs: Rukouspyyntöjä
« Vastaus #20 : 28.08.2011 - klo:21:51 »
Pyydän  esirukousta.
 nuori tyttö ollut liikenneonnettomuudessa ja on koomassa, vain silmät hiukan liikkuvat.
Herra, auta ja anna  voimaasi läheisille tässä tuskatilassa.
ja auta tyttöä toipumaan.

somebodyy

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 53
    • Profiili
Vs: Rukouspyyntöjä
« Vastaus #21 : 08.09.2011 - klo:21:57 »
Pyydän, että rukoilisitte mun puolesta kun mulla on tällä hetkellä elämässä tosi "huono" tilanne menossa. Oon aika masentunu, ja on paljon kaikkia huolia. Tarvin Jumalan apua ja toivoisin, että voisisitte rukoilla mun puolesta.

Kiitos rukouksistanne.
Usko on sen todellisuutta, mitä toivotaan, sen näkemistä, mitä ei nähdä. (Hepr. 11:1)

paniikissa

  • Vieras
Vs: Rukouspyyntöjä
« Vastaus #22 : 19.02.2012 - klo:18:04 »
Toivon, että joku sattuisi olemaan juuri nyt täällä ja rukoilisi mun perheen lisäks mun veljen puolesta, joka just nyt on tosi huonossa kunnossa ja leikkauksessa. Vaikka toki Jumala kuulee pienenkin, yksittäisen rukoukseni.

KokoDino

  • Seniori
  • ****
  • Viestejä: 330
  • Rock For God`s Sake!!!
    • Profiili
Vs: Rukouspyyntöjä
« Vastaus #23 : 21.05.2012 - klo:00:24 »
Pyytäisin teitä muistamaan rukouksissa, että Herran tahto sais tapahtua muutamissa asioissa, joita oon miettinyt.

Mulla on sydämellä perustaa yhdistys, joka perustuis täysin evankeliointiin ja auttamistyöhön.
Tahdon kuitenkin varmistua, että tämä olisi myös Jumalan tahto, niin silloin saisimme jotain aikaiseksi myös.

Kiitos jos jaksatte muistaa! :)
The Road - Antaa palaa<3<3<3<3

vierailija

  • Vieras
Vs: Rukouspyyntöjä
« Vastaus #24 : 20.10.2012 - klo:18:35 »
Pyydän esirukousta veljelleni.
Nyt on paljon asioita solmussa.
Ja sairauksiakin on useampia.
Herra Jeesus auta ja johdata kaikessa ja anna Sinun yli ymmärryksen käyvä rauhasi kaiken keskellä ja kaiken ylle.
Aamen.

Siunausta !

Olli-Pekka Ollikainen

  • Vieras
Vs: Rukouspyyntöjä
« Vastaus #25 : 29.10.2012 - klo:09:41 »
Moi !!!! ;-)

Olen Jyväskyläläinen 37-vuotias mies. Sairastuin aivoverenvuotoon 5/08. Ole toipunut HYVIN. Pystyn asumaan yksin. Yksin sen takia, etten ole löytäny sitä naista, jonka kanssa voisin mennä naimisiin. Pyydän teidän rukoilevan - tai toimittavan tämän postin rukousketjullenne - sen puolesta, että löytäisin sen naisen, jonka kanssa voisin mennä naimisiin! Kiitosrukousta siitä, että olen toipunut näin hyvin ja siitä, että asun Jyväskylän Kuokkalassa, jossa ei ollut kirkkoa ennen sairastumistani - sairastumiseni jälkeen tänne valmistui kirkko ja Jarmo Sormusen perustama Satama seurakunta muutti lähelle taloani! Todistin Satama srk:n edessä uskostani noin kuukausi sitten! Toinen rukouspyyntöni on veljelleni ja hänen perheelleen: veljeni  on ollut uskossa 90-luvulta asti. Hän on mm gospelmuusikko, hänen vaimonsa on lähes valmis luterilainen pappi. Heillä on 3 lasta. Veljeni sai saman kohtalon kanssani 2011. Hänelle kävi pahemmin - itse olen tyytyväinen, että pystyn puhumaan ja liikkumaan kuten ennenkin - veljeni oikean puolen liikkuminen heikentyi paljon ja hänen puheensa heikentyi todella paljon. Me - minä, hänen perheensä ja hänen laaja uskovien ystävien piirinsä - olemme rukoilleet hänen toipumisensa puolesta ja kehitystä on tapahtunut. Veljeni pystyy kävelemään kepin kanssa ja hänen puheensä on parempaa. Pyydän teidän rukoilevan veljeni mahdollisimman hyvän toipumisen puolesta ja voimaa ja rohkeutta hänen perheelleen! Kiitosrukousta voi tehdä hänen laajasta tukiverkostaan - uskovien ihmisten isosta määrästä hänen tuttujensa muusikkojen piiristä ja hänen vaimonsa perhe on myös suuri ja he ova uskossa! Kolmas rukouspyyntöni ovat vanhempani. Isäni ei usko Jeesukseen, vaan hän on vapaamuurari. Äitin uskoo isäni tavoin. Olen näyttänyt heille tv7-ohjelman, jossa entienen vapaamuurari kertoi, kuinka hän erosi vapaamuurareista tultuaan uskoon ja meni Alfa-kurssille. Isäni olisi saattanut erota vapaamuurareista,  ellei äitini veli - joka on myös vapaamuurari - olisi todennut tämän eronneen henkilön olevan hullu. Isäni ja äitini ovat siis edelleen vapaamuurariuden pauloissa. Pyydän rukouksianne sen puolesta, että vanhempani tajuaisivat mikä henkivalta on muurariuden taustalla ja eroaisivat liikkeestä ja tulisivat oikeaan uskoon - uskoisivat Jumalaan, Jeesukseen ja Pyhään Henkeen! Kiitos myös sinulle tästä viestin vastaanotosa ja siirtämisestä oikeaan osoitteeseen! Olen toimittanut näitä rukouspyyntö maileja paljon. Suomeksi Suomeen ja englanniksi ulkomaille.

Moottorisaha

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 852
  • Olen apina
    • Profiili
Vs: Rukouspyyntöjä
« Vastaus #26 : 31.10.2012 - klo:01:03 »
Hyvä Olli-Pekka. Itse tässä kärsin vaikeasta masennuksesta ja kaikkea sellaista kivaa. Järki pelaa kuitenkin ainakin joskus. Osaisin auttaa vaan sulla ei oo profiilia en voi lähettää yksityisviestiä. Tee sellanen ja näät sitten.
Ette te hyvä lukija tätä oikeasti edes halua lukea. Luit kun tässä jotain luki. Olit utelias, mutta silti vain nähdäksesi mitä tässä lukee. Samalla tavoin kuin katsot Iltalehden tai Iltasanomien otsikon.

Olli-Pekka Ollikainen

  • Vieras
Rukouspyyntö
« Vastaus #27 : 06.11.2012 - klo:20:31 »
Olen Jyväskyläläinen 37-vuotias mies. Sairastuin aivoverenvuotoon 5/08. Olen toipunut HYVIN. Pystyn asumaan yksin. Yksin sen takia, etten ole löytänyt sitä naista, jonka kanssa voisin mennä naimisiin. Pyydän teidän rukoilevan  sen puolesta, että löytäisin sen naisen, jonka kanssa voisin mennä naimisiin! Kiitosrukousta siitä, että olen toipunut näin hyvin ja siitä, että asun Jyväskylän Kuokkalassa, jossa ei ollut kirkkoa ennen sairastumistani - sairastumiseni jälkeen tänne valmistui kirkko ja Jarmo Sormusen perustama Satama seurakunta muutti lähelle taloani! Todistin Satama srk:n edessä uskostani noin kuukausi sitten ja olen tekemässä srk:n nettisivuja! Toinen rukouspyyntöni on veljelleni ja hänen perheelleen: veljeni on ollut uskossa 90-luvulta asti. Hän on mm gospelmuusikko, hänen vaimonsa on lähes valmis luterilainen pappi. Heillä on 3 lasta. Veljeni sai saman kohtalon kanssani 2011. Hänelle kävi pahemmin - itse olen tyytyväinen, että pystyn puhumaan ja liikkumaan kuten ennenkin - veljeni oikean puolen liikkuminen heikentyi paljon ja hänen puheensa heikentyi todella paljon. Me - minä, hänen perheensä ja hänen laaja uskovien ystävien piirinsä - olemme rukoilleet hänen toipumisensa puolesta ja kehitystä on tapahtunut. Veljeni pystyy kävelemään kepin kanssa ja hänen puheensä on parempaa. Pyydän teidän rukoilevan veljeni mahdollisimman hyvän toipumisen puolesta ja voimaa ja rohkeutta hänen perheelleen! Kiitosrukousta voi tehdä hänen laajasta tukiverkostaan - uskovien ihmisten isosta määrästä hänen tuttujensa muusikkojen piiristä ja hänen vaimonsa perhe on myös suuri ja he ova uskossa! Kolmas rukouspyyntöni ovat vanhempani. Isäni ei usko Jeesukseen, vaan hän on vapaamuurari. Äitin uskoo isäni tavoin. Olen näyttänyt heille tv7-ohjelman, jossa entienen vapaamuurari kertoi, kuinka hän erosi vapaamuurareista tultuaan uskoon ja meni Alfa-kurssille. Isäni olisi saattanut erota vapaamuurareista, ellei äitini veli - joka on myös vapaamuurari - olisi todennut tämän eronneen henkilön olevan hullu. Isäni ja äitini ovat siis edelleen vapaamuurariuden pauloissa. Pyydän rukouksianne sen puolesta, että vanhempani tajuaisivat mikä henkivalta on muurariuden taustalla ja eroaisivat liikkeestä ja tulisivat oikeaan uskoon - uskoisivat Jumalaan, Jeesukseen ja Pyhään Henkeen!Olen toimittanut näitä rukouspyyntö maileja paljon. Suomeksi Suomeen ja englanniksi ulkomaille.

Iines100

  • Täysjäsen
  • ***
  • Viestejä: 207
    • Profiili
Vs: Rukouspyyntöjä
« Vastaus #28 : 24.11.2013 - klo:19:08 »
Pyydän, että rukoilisitte raskaana olevan maahanmuuttajaäidin puolesta! Vaikean pahoinvoinnin kokeneena hän ei syö, ei juo. Voi, kunpa ruokahalu palautuisi ja aikanaan Raamatun Sanakin koskettaisi. Kiitos rukoustuesta!!!

Elsa

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 1
    • Profiili
Vs: Rukouspyyntöjä
« Vastaus #29 : 07.11.2015 - klo:01:13 »
Rukoilisitteko, että tuleva leikkaukseni menisi hyvin.