Kirjoittaja Aihe: Rukouspyyntöjä  (Luettu 29186 kertaa)

Nettipappi Marko

• Nuorisopastori
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
    • Profiili
Rukouspyyntöjä
« : 27.05.2007 - klo:14:41 »
Eräästä foorumilla esitetystä rukouspyynnöstä juolahti mieleen, että kannattaahan tänne palstalle toki tehdä aivan oma aiheensakin sitä varten. Tämän aiheen alla saa esittää rukouspyyntöjä eri asioiden puolesta. Toivon, että esitetyistä pyynnöistä ei varsinaisesti keskusteltaisi. Olisi näet hyvä, että aihe pysyisi sellaisena, että esirukouksen sydämellään kokevat ihmiset voisivat helposti löytää foorumin kävijöiden jättämät pyynnöt.

Muistetaan toisiamme rukouksin. Ja hyvä on myös muistaa palstalla oleva toinen aihe. Tässä linkissä rukousvastauksia.

PS: Jotta aihe pysyy tuoreena, poistan yli vuoden vanhat viestit. Jos esittämäsi aihe on edelleen ajankohtainen, kannattaa kirjoittaa pyyntö uudelleen. Silloin se huomataankin paremmin.
« Viimeksi muokattu: 10.08.2010 - klo:10:23 kirjoittanut Nettipappi Marko »
Marko Sagulin

Iines100

• Täysjäsen
    • Profiili
Vs: Rukouspyyntöjä
« Vastaus #1 : 07.09.2009 - klo:19:50 »
Minulla olisi kaksi asiaa,joiden puolesta pyydän esirukousta.

Pyydän rukoilemaan erään työyhteisön puolesta, että johtavassa asemassa olevien ja muiden työntekijöiden välillä olevat tulehtuneet asiat voisivat selvitä ja kaikilla olisi hyvä tehdä työtä.

Pyydän esirukousta iäkkään, masennuksesta kärsivän henkilön puolesta, jonka elämänhalu on kateissa. Voi, kunpa hän tulisi uskoon!

käsillä

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #2 : 15.09.2009 - klo:14:44 »
HEI!Haluaisin että rukoilisit puolestani parannusta ja voimia.Olen taistellut päihde-ja huumeongelmaisen lapseni puolesta usean vuoden ja rukoillut että hän parantuisi ja että tämä jengi jättäisi rauhaan.Toipumista on tapahtunutkin nyt kun hän oli kuntoutuksessa..silti pelottaa että jokin menee vikaan.Ja lipsumista on ollut havaittavissa.Olen yksinäinen äiti ilman ystäviä ...enään ei jaksisi itkeä yötä päivää.Ahdistus on välillä niin suuri ja ruumini riutuu kivusta ja se on totta kun minulla on tuki-ja liikuntaelinvaivoja ja taloudellinen ahdinko lisää myös kipuja.vÄLILLÄ tulee ajatus että minut on hylätty ja eikä rukouksiani kuulla.KIITOS.

anja.nieminen4@luukku.com

• Vieras
« Vastaus #3 : 22.10.2009 - klo:08:53 »
Pyydän rukous apua teiltä kaikilta! On paljon huolia jotka painaa sydäntä: Olen taloudellisissa vaikeuksissa "ulosotossa siis" Minulla on sisaruksia jotka ovat riitautuneet, eivät tahdo sopia vaikka olen pyytänyt ja rukoillut anteeksi antoa omalta osaltani. On sisarusten lapsi joka on asettanut syytöksiä päälleni, eikä voi uskoa että ne ei pidä paikkaansa. Minulla on kolme lasta jotka ei käy minua katsomassa ja kaksi lapsen lasta, laitan lapsen lapsille tämän tästä kirjeitä,kortteja lähetän postimerkkejä ja pyydän mummille kirjoittamaan toivoen että äiti tai isä auttaisi sillä ovat vielä 7v. ja 5v. eivät vielä yksin osaa kirjoittaa mutta ei kuulu mitään. Minä asun 60km. päässä ja heillä on auto käytössä minulla ei mutta ei kuulu käymään.Kaikki osaksi varmaan siitä kun minulla omat taloudelliset huolet enkä pysty ostamaan ja laittamaan edes jouluksi enkä muutenkaan heille mitään, enhän saa itsellenikään joulua mutta en pyydä rakkaat ihmiset ketkä tätä luette muuta kuin RUKOUS APUA TEILTÄ.

Regina

• Vieras
« Vastaus #4 : 06.11.2009 - klo:13:59 »
Pyydän rukousta minulle ja pienelle tyttärelleni Sofialle,kun otimme sikainfluenssarokotteet,ettei niistä tulisi myöhemmin mitään vakavia seurauksia terveyden kannalta. Että minä saan kasvattaa ja rakastaa pientä tyttöäni vanhaksi saakka,saisimme olla vain terveitä.Että Jumala siunaisi meitä ja varjelisi sen rokotuksen mahd haittavaikutuksilta.Samaa pyydän myös muille rakkailleni jotka ovat rokotteen joutuneet ottamaan. Kiitos Jeesus!

henna

• Vieras
« Vastaus #5 : 30.11.2009 - klo:16:09 »
Eräs lähimmäiseni on kielteinen uskon asioille, koska hänellä on todennäköisesti ikäviä kokemuksia uskovista. Jeesus on hänelle kuin punainen vaate ja hän kerran rähjäsi minulle ja nöyryytti minua kun sai tietää että olen uskossa. Ja hän kokee häirintänä kaiken jossa hänelle puhutaan Jeesuksesta, vaikka kuinka rakkaudella olisi puhuttu. Hän on lahjakas ja älykäs nainen, mutta sisimmässään hyvin arka, herkkä ja epävarma. Muistakaa rukouksin tuota ihmistä, että Jeesus saisi koskettaa häntä ja pelastaa hänet ja että hän voisi haavoistaan parantua ja eheytyä.

Kätsy

• Seniori
    • Profiili
« Vastaus #6 : 30.11.2009 - klo:20:50 »
Pyytäisin samaa omalle perheelleni. Heiltä saa välillä kuulla todella negatiivisia kommentteja. Tänäänkin taas. Eikä kukaan ymmärrä, että sellainen oikeasti voi sattua.

Suvi

• Konkari
    • Profiili
« Vastaus #7 : 01.12.2009 - klo:16:18 »
Oon yllättynyt ettei kukaan ole pyytänyt esirukousta Kuhmalahden onnettomuuden uhreille ja voimaa heidän läheisilleen. Siispä pyydän sitä itse.
Jalat pidän mullassa maailman, katseellani taivasta tavoitan, tiedän minne matkani  tehdä saan, olen kansalainen kahden maan...

Sa

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #8 : 19.02.2010 - klo:15:51 »
Mun mummin puolesta jolla on Altzheimerin tauti ja joka on masentunut.

mauzi

• Tulokas
  • *
  • peace all
    • Profiili
« Vastaus #9 : 09.03.2010 - klo:18:16 »
mun terveyden puolesta ois mukava saada muutama rukous että sais selän kuntoon joka on nyt ikävästi ^^romahtanut^^ ja juuri kun sain töitä mukavasta paikasta ja kerrankin asenne kohdillaan.

KokoDino

• Seniori
  • Rock For God`s Sake!!!
    • Profiili
« Vastaus #10 : 07.04.2010 - klo:00:38 »
Jos joskus jaksatte, niin mua saa muistaa rukouksissa, että parantuisin eräästä inhottavasta sairaudesta, jonka takia en voi paljoo kotoo poistua. Lääkärissä olin ja verikokeissakin, mutta mitään ei löytynyt ja nyt alkaa jatkotutkimukset. Kiitos!
The Road - Antaa palaa<3<3<3<3

mertsi

• Vieras
« Vastaus #11 : 02.07.2010 - klo:00:43 »
Hätähuuto miehen puolesta jolla on syöpä levinnyt joka paikkaan eikä lääkärit pysty tekeen mitään,tämä mies on antanut elämänsä Jeesukselle mutta toivoisin että kaikki te uskovaiset ihmiset rukoilisitte tämän miehen puolesta että parantuis. Jumala teitä kaikkia siunatkoon

Nettipappi Marko

• Nuorisopastori
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
    • Profiili
« Vastaus #12 : 04.10.2010 - klo:00:22 »
Kangasalan nuorison kesken avoliittokeskustelu velloo erittäin kiivaana. Olen itse tilanteessa, jossa joudun tekemään päätöksiä käytännön toimintatavoista. Pelottaa, että mitä tahansa teen, tulee pahasti turpiin. Rukoilkaa koko tilanteen puolesta, ja kaikkien niiden puolesta, joita tilanne erityisesti koskettaa. Rukoilkaa minulle viisautta ymmärtää, mikä on Jumalan tahdon ja Raamatun mukainen toimintatapa. Ja rukoilkaa minulle rohkeutta toimia sen mukaan, mikä oikein on.
Marko Sagulin

Susku

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #13 : 13.10.2010 - klo:20:13 »
Chilessä pelastetaan parhaillaan loukkuun jääneitä kaivosmiehiä. Ainakin 17 33:sta on jo maan kamaralla, mutta rukoillaan, että myös loput miehet pääsevät ehjinä ylös  :)
Ilo ja onnellisuus- paras kasvomeikki kaikille! :D

Sa

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #14 : 24.10.2010 - klo:00:41 »
Mun puolesta koska nyt ollaan henkisen ja fyysisen jaksamisen äärirajoilla....