Kirjoittaja Aihe: tupakoinnin lopettaminen!?  (Luettu 1231 kertaa)

sinivirta

• Tulokas
  • *
    • Profiili
tupakoinnin lopettaminen!?
« : 13.10.2016 - klo:19:29 »
elikkä oon nyt tässä jo yrittänyt lopettaa aika kauvan tupakoinnin. Oon koittanu kaikkia mahollisia nikotiinituotteita ja kaikkee, mutta mikään ei tunnu auttavan! onko kukaan koittanut lopettaa sähkötupakan avulla? Onko siitä ollut apua kellekkään?? Ja miten niissä kun on ne kaikki nesteet ja eri osat, eri vahvuset nesteet ja kaikki, onko se hirveen hankala vempele? katsoin ite netistä näitä:  www.siu.fi tai www.paulsaar.com?

T: todella halukas lopettamaan!!

Moottorisaha

• Konkari
  • Olen apina
    • Profiili
Vs: tupakoinnin lopettaminen!?
« Vastaus #1 : 25.10.2016 - klo:18:03 »
Aikanani sauhusin monen monta vuotta. Sitten lopetin koko höskän ja sitä on jatkunut jo useampi vuosi. Mitään välineitä en käyttänyt ja mitä oon katsellut niin ne jotka sähkötupakkaa käyttää imee sitä varsin taajaan. Lopettamisen onnistuminen motivaation lisäksi perustui muutamalle periaatteelle.

1. Älä odota niksoja, sillä jos odotat niksojen tuloa ne tulee varmasti. Vartoomalla ja laskemalla aikaa siihen kun tekee mieli seuraa se ,että pää askartelee koko ajan asian kimpussa josta haluaa päästä. Sillähän siitä et pääse jos mietit sitä koko ajan. Ei kukaan syötyään ala välittömästi vessaakaan miettiä.
2. Mieli ja keho saattavat huutaa sitä jotain asiaa missä on kiinni kovastikin. Kun kerran voittaa sen pahimman menee mieliteko ohitse kun muistaa kohdan yksi. Muutenkaan ne jotkin tilanteet tms, joissa asiaan on tottunut eivät lopulta enää vaikuta kun aikaa kuluu. Riippunee hiukan ihmisestä kauanko.
3. Joku selittää ärtyneisyyden tms sillä kun ei polttele. Onko se todellista ärtyneisyyttä vai ei? Johtuuko se siitä vai antaako itselleen luvan kun rikkoo kohtaa yksi?

Toivon, että jotain sait siitä mitä koitin lyhykäisesti sanoa.
Ette te hyvä lukija tätä oikeasti edes halua lukea. Luit kun tässä jotain luki. Olit utelias, mutta silti vain nähdäksesi mitä tässä lukee. Samalla tavoin kuin katsot Iltalehden tai Iltasanomien otsikon.