Kirjoittaja Aihe: Rukousvastauksia  (Luettu 6158 kertaa)

Fantti

• Tulokas
  • *
    • Profiili
Rukousvastauksia
« : 08.01.2007 - klo:08:58 »
Olisi kiva kuulla rukousvastauksia, kun Pyry eilen ihanassa kotikirkkoillassa (Kiitos kaikille, jotka olivat puhumassa!) kertoili omia "sattumiaan". Itse olen saanut vuosien rukoilujen jälkeen vastauksen, joka sai minut vain ihmettelemään Jumalan suurta rakkautta minuakin kohtaan. Me vain toivomme aina kaiken menevän oman aikataulun mukaan, mutta Jumalalla on aina kuitenkin se paras varattuna niille jotka Häneen turvaavat. Rukoukset kuullaan ja meitä kehoitetaan rukoilemaan lakkaamatta. Ei Hän kyllästy meidän valitukseen, mutta haluaa että luottaisimme vaikka minkä myrskyn keskellä, että olemme turvassa. Oikeastaan siinä vaiheessa, kun rukoilin että tapahtukoon Sinun tahtosi, niin alkoi tapahtua. Tavallaan luovutin koko asian ja ajattelin että, että kaippa Hän pitää minusta huolen mitä tahansa tuleekaan.
Olen niin toivottoman ujo, että vaikka haluaisin, niin todistajan puheenvuoroon tarvittavaa rohkeutta en ole vielä saanut. Rukousaiheita on kyllä loputtomiin, mutta nämä kiitosrukoukset eivät saisi unohtua!

Suvi

• Konkari
    • Profiili
Vs: Rukousvastauksia
« Vastaus #1 : 10.01.2007 - klo:17:54 »
no ekana tulee ainaskin noista rukousvastauksista mieleen oma ripari, rukoiltiin meidän kämpässä illalla aina nukkumaan mentäessä ns.popkornirukousta joka on myös nuorteniltojen hartauksista tuttu, saatiin monia rukousvastauksia... ekana ja ainoana mieleenjääneenä: yks teemu eristäyty porukasta eikä tullu muiden mukaan vaikka pyydettiin ja oli yksinäisen oloinen, rukoiltiin et se pääsis kunnolla mukaan porukkaan ja seuraavana/seuraavina päivänä se tuli mukaan ja oli yks porukan hauskimpia tyyppejä koko loppu leirin...
Jalat pidän mullassa maailman, katseellani taivasta tavoitan, tiedän minne matkani  tehdä saan, olen kansalainen kahden maan...

Elfslayer

• Täysjäsen
    • Profiili
« Vastaus #2 : 24.01.2007 - klo:22:02 »
Näitä oon saanut aivan ihanan paljon! :) Useimmat ovat aika pieniä asoita, esimerkiksi että olen selvinnyt vaikeista tilanteista (joihin itse olen yleensä hankkiutunut), tavaroita on löytynyt, asiat on saatu sovittua riidassa läheisten kanssa.  Myös se oli hyvin innostavaa, kun pari ihmistä tuli uskoon sen jälkeen kun olin rukoillut heidän puolestaan. Tällaiset vastaukset antavat intoa ja rohkeutta rukoilla mahdottomalta tuntuvienkin asioiden puolesta.

Suvi, mitä popkornirukousta?
Respect life, go vegan!

Suvi

• Konkari
    • Profiili
« Vastaus #3 : 25.01.2007 - klo:21:09 »
Suvi, mitä popkornirukousta?

Sitä et yks alottaa ja ku se lopettaa voi kuka tahansa, jolla on jotain mielessä, jatkaa ja lopulta ku kukaan ei enää sano mitään joku lopettaa rukouksen ja sanoo aamenen... tota nimee ei kai täälläpäin kauheesti käytetä mutta oon vaan oppinu tunteen sen sillä nimellä..
Jalat pidän mullassa maailman, katseellani taivasta tavoitan, tiedän minne matkani  tehdä saan, olen kansalainen kahden maan...

Moottorisaha

• Konkari
  • Olen apina
    • Profiili
« Vastaus #4 : 14.06.2007 - klo:01:26 »
Vastauksena on sekin,että sain juuri mieleiseni työn. Ylipäänäsä kaikki mitä odotin täyttyi. Paremmin kuin olisin osannut arvata. Saa olla tyytyväinen.
Ette te hyvä lukija tätä oikeasti edes halua lukea. Luit kun tässä jotain luki. Olit utelias, mutta silti vain nähdäksesi mitä tässä lukee. Samalla tavoin kuin katsot Iltalehden tai Iltasanomien otsikon.

malla

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #5 : 14.06.2007 - klo:14:08 »
Sain vastauksen rukouksiini, kun sain opiskelupaikan. Olen siitä Jumalalle hyvin kiitollinen.

miriva

• Täysjäsen
    • Profiili
« Vastaus #6 : 14.06.2007 - klo:16:54 »
tästä on jo jonkun verran aikaa, mutta muistan vielä yhden ensimmäisistä rukousvastauksistani todella selvästi. :)

se oli joskun perjantai-illan raamiksen ja peli-illan jälkeisessä hartaudessa. siellä oli se perinteinen että vetäjä alottaa ja sitten saa kuka tahansa sanoo mitä on mielessä. mulle tuli sitten mieleen serkkuni, joka on kosovossa rauhanturvaajana. sanoin sitten ääneen rukoukseni hänen ja muidenkin siellä olevien puolesta. kun sitten hartauden jälkeen olin lähdössä kotia kohti, kattoin kännykkääni ja siellä oli tullut viesti serkultani. kertoi siinä vähän kuulumisiaan ja kyseli mun kuulumisia. :) se oli ihan mahtava hetki!
se oli myös vähän koomista, kun kattoin että jaha, yks viesti tullut aattelin että se on esim. äiti joka kyselee oonko jo tulossa kotiin päin. mutta eipä ollut äiti. :D olin ihan onnessani kotimatkan. yksi vastaantuleva mieskin kattoi pitkään kun hymyilin suu korvissa koko matkan. alkoi miestäkin hymyilyttään. :D sain siis luultavasti toisenkin ihmisen iloisemmaksi rukouksen ansiosta. :)

anjuu

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #7 : 28.06.2007 - klo:09:39 »

olen raskaana!!! siinä on rukousvastaus! ja se rukousvastaus syntyy elokuussa!

tämän raskaudenkin... meidän perheessä tätä raskautta ei tarvinnut "yrittää" kuin puoli vuotta, mutta silti se aika sai minut ihan hermoksi asian suhteen! "miksi en tule raskaaksi?!!?" rukoilin asiaa kovasti ja anoin asiaa Jumalalta ja ihmettelin miksi Hän ei vastaa.

käyn useasti kokouksien jälkeen rukouspalvelussa( sellainen missä toinen ihminen rukoilee sinun puolesta.) nainen jonka luokse menin sinä perjantaina ei tuntenut minua saatika minä häntä, hän oli muualta tullut, vieraileva puhuja. hän kysyi mitä tahdon rukoiltavan vastasin että "Herra tietää." ja en sitä sen enempää kommentoinut. nainen alkoi rukoilemaan ja tuntui että tunne valtasi koko naisen, hän rukoili: " sinä olet pitkään pyytänyt Jumalalta jotain todella henkilökohtaista, ja Hän tulee totouttamaan sen, ja se on tässä ihan lähipäivänä se päivä ja Oi, se on riemun päivä se riemun päivä!!!" loppu tuli suunilleen huutaen!  :) tiesin tuossa hetkessä että kyse on todellakin raskauden yrityksestämme, ja maanantaina tein positiivisen testin!! menkat oli vain muutaman päivän myöhässä. :D :D

tämä maha, on niin elävä todistus itselleni siitä Jumalan mahdista! ja siitä että Jumala tekee asiat silloin kun on OIKEA aika!!! vaikka meistä tuntuisi että se oli jo aikaa sitten se "oikea" aika niin silti Jumala tietää mikä on oikea, OIKEA aika!!

Aani

• Konkari
    • Profiili
« Vastaus #8 : 03.07.2007 - klo:02:48 »
Mulla on miljoona rukousvastausta, ihan joka päivä koen uusia vastauksia rukouksiini. Herra kuulee kaikki rukoukset ja tietää mikä meille on parhaaksi. Vau.

Käteni parantui kerran rukouksen myötä. Se oli aika ihmeellistä. Se oli ensimmäinen rukousvastukseni. Se oli mieletöntä.

pyrski

• Konkari
  • oma teksti
    • Profiili
    • Blogini maailmalta
« Vastaus #9 : 30.08.2007 - klo:14:14 »
kaveri kerto, et sen kaveri oli taas tullu uskoon! ei vitsi. ja siitä on jo runsaasti aikaa ku mäkin olin rukoillu sen puolesta. mut Jumala on toiminu! huippuu!
Arrested by your truth and righteousness
Your grace has overwhelmed my brokenness
Convicted by your Spirit, led by your Word
Your love will never fail, Your love will never fail

Aani

• Konkari
    • Profiili
« Vastaus #10 : 23.09.2007 - klo:17:51 »
Sukulaiseni ongelmat kääntyivät parempaan suuntaan, ja niin monelta kantilta. Rukouksen voimalla. Jumalan voimalla ja ihmeellisillä teoilla.

eeva

• Vieras
« Vastaus #11 : 29.09.2007 - klo:00:39 »
Useita, tällekin päivää.

Kiitos Herralle.

Stranger

• Vieras
« Vastaus #12 : 08.10.2007 - klo:23:08 »
Herra kuulee kaikki rukoukset ja tietää mikä meille on parhaaksi.
Näin on! Kiitän siitä koko sydämestäni Herraa! :)

pyrski

• Konkari
  • oma teksti
    • Profiili
    • Blogini maailmalta
« Vastaus #13 : 30.10.2007 - klo:21:14 »
kaverin perheessä on tapahtumassa muutos parempaan.

-ja mä kun luulin jo et se ois mahdotonta! eipä oo Jumalalle.
Arrested by your truth and righteousness
Your grace has overwhelmed my brokenness
Convicted by your Spirit, led by your Word
Your love will never fail, Your love will never fail

minttu

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #14 : 13.11.2007 - klo:22:10 »
tänään sain vastauksen.

Jumala on uskollinen ja muuttumaton.  :)