Kirjoittaja Aihe: Mistä löytää naispuoleisia ystäviä,kun on juuri muuttanut tänne?  (Luettu 12031 kertaa)

Yksinäinen

• Tulokas
  • *
  • Etsin naispuoleisia ystäviä!!!
    • Profiili
Olen juuri muuttanut avomieheni kanssa tänne Kangasalle,eikä ole yhtään naispuoleista kaveria,jonka kanssa käydä vaikka kävelyllä,kahvilla,uimassa,puhumassa naisten juttuja.Olen työtön,ja päivät yksin kotona koirani kanssa! Vaikka minulla avopuliso onkin(käy töissä),olisi mukava jutella ja kahvitella naispuoleisen ystävän kanssa.Uskonasioista senverran,että uskon,mutta en käy esim .Kirkossa tai tilaisuuksissa juurikaan.Isäni on kuollut 2 vuotta sitten,ja vieläkin tunnen ikävää.Kertokaapas nyt jotakin vinkkejä,,,Olen 42 vee,lapseton,pidän eläimistä,luonnosta,kauneudenhoidosta,sisustamisesta,leipomisesta ja ruuanlaitosta!!!!Myös vapaaehtoistyö olisi ehkä mun juttu,,,mutta tää yksinäisyys ahdistaa ajoittain tosipaljon:(

Hanna M

• Vieras
Hei!

Hienoa, kun laitoit viestiä tänne. Tervetuloa meille! Soita ja tule käymään, t. Hanna Mattsson 040-7403210

Hanna Koli

• Ylläpitäjä
  • Tulokas
    • Profiili
Hei!
Tervetuloa Kangasalle! Laita viestiä niin tavataan kahvikupin ääressä tai mennään koirien kanssa lenkille :)
t. Hanna Koli, p. 040 3098 106