Kirjoittaja Aihe: Avunpyyntöjä ja hätää  (Luettu 24227 kertaa)

Hymyhuuli

• Vieras
Rukoilen ja itken joka päivä
« Vastaus #15 : 21.11.2014 - klo:15:56 »
Minulla on todella kova ahdinko elämässä, oon ulosotossa, ei töitä, asunto on irtisanottu. Sos toimistosta on turha hakea koska perivät päivärahasta takaisin ja kierre vain kasvaa koko ajan, seurakunnalta saan 20,- ruokaan joka toinen kuukausi. Vuokrani on kuukauden rästissä, minulla ei ole yhtään mitään millä voisin piristyä, masentaa ja ahdistaa tämä elämä. Olen maksanut neljän vuoden aikana ulosottoa 20.000 mutta velka on samassa kuin neljä vuotta sitten sillä kaikki mitä minulta menee sinne niin ne riittävät siellä kuluihin ja itse velkoihin ei jää mitään juurikaan. Sinä joka tätä luet niin RUKOILE auta jos voit Joulu on tulossa ja tiedän että se on pelkkää itkua täällä istuessani. Rukoilkaa kun en yksin jaksa että apua tulisi ja saisin sen mitä tällähetkellä kipeästi tarvisin jotta jaksaisin. KIITOS Rukoilkaa pientä taloudellista apua minulle kun en enää itse jaksa.

ansku

• Vieras
voimat loppuu
« Vastaus #16 : 25.11.2014 - klo:19:09 »
Rakas  Jumala auta minua saamaan taloudellista apua elämääni- auta minua saamaan uusi asunto ja auta saamaan työpaikka. Olen niin väsynyt kaikkeen. Taakkani on niin valtava, pelkään voimieni loppuvan . Ota minut suojiisi.

Yksinäinen

• Tulokas
  • *
  • Etsin naispuoleisia ystäviä!!!
    • Profiili
Vs: voimat loppuu
« Vastaus #17 : 09.12.2014 - klo:15:07 »
Toivon sinulle valtavasti voimia,että asiasi järjestyisivät!Rukoilen puolestasi!Oletko ottanut sosiaalitoimeen yhteyttä,ja kertonut tilanteestasi,vai oletko niin uupunut,ettet jaksa :'(???

Yksinäinen

• Tulokas
  • *
  • Etsin naispuoleisia ystäviä!!!
    • Profiili
Vs: mistä saisin ystävän/ystäviä elämääni
« Vastaus #18 : 09.12.2014 - klo:15:47 »
Heippa!Mulla vähän samanlaisia ongelmia,ei niin pahoja ,kuin sinulla:(Minkä ikäinen olet ja mitä tykkäisit harrastaa???

Nettipappi Marko

• Nuorisopastori
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
    • Profiili
Avunpyyntöjä ja hätää
« Vastaus #19 : 04.01.2015 - klo:18:56 »
Hei vaan foorumin lukijat!

Yleisen keskustelualueen viesteissä saa olla vaikka minkälaisia teemoja, ja uusia saa aina aloittaa. Huomasin vain, että yksi yhteinen nimittäjä oli monessa viestin aloituksessa. Eli ihmiset ovat purkaneet hätäänsä joko saadakseen sanoa, mikä painaa, tai tiedustellakseen, löytyykö heidän hätäänsä tukea. Useinkaan nämä ketjut eivät ole jatkuneet pitkinä keskusteluina, joten yhdistin niitä tämän otsikon alle. Uusia ketjuja saa aloittaa, eikä kaikkea ole pakko niputtaa samaan, mutta koin parhaaksi tehdä vanhemmille viesteille tällaisen siirron.

Yhdistettäessä aiheita viestit menevät aikajärjestykseen riippumatta siitä, mistä viestiketjusta ne ovat. Siksi joissain kohdin saattavat keskustelun viestit olla epäloogisia siten, että kommentti ei liitykään suoraan edelliseen viestiin vaan pari viestiä aiempaan. Viestien otsikot ovat ennallaan, joten siitä kuitenkin näkee, jos vastaus onkin muuhun kuin edeltävään viestiin.
« Viimeksi muokattu: 04.01.2015 - klo:19:05 kirjoittanut Nettipappi Marko »
Marko Sagulin