Nettipappi.net

Vastaa ken haluaa tai on vastaamatta

Moottorisaha

  • Konkari
  • *****
    • Viestejä: 852
  • Olen apina
    • Profiili
Sanokaa edes yksi tai parempi jos kaksi syytä miksi viitsiä enää uskoa siihen mitä jumalasta sanotaan. Miksi? En keksi enää yhtään syytä. Voi kissan pissa.
Ette te hyvä lukija tätä oikeasti edes halua lukea. Luit kun tässä jotain luki. Olit utelias, mutta silti vain nähdäksesi mitä tässä lukee. Samalla tavoin kuin katsot Iltalehden tai Iltasanomien otsikon.


pyrski

  • Konkari
  • *****
    • Viestejä: 848
  • oma teksti
    • Profiili
    • Blogini maailmalta
Ei Jumala sulta oo koskaan tollasta vaatinutkaan. Hän kutsuu sua, niin kuin meitä kaikkia kuuntelemaan Hänen ääntään. Hän kyllä ilmoittaa kuka on. Ei kenenkään tarvitse riippua muiden kokemuksissa tai puheissa.

"Pyytäkää, niin teille annetaan. Etsikää, niin te löydätte. Kolkuttakaa, niin teille avataan" (Matt. 7:7)

Välillä rukoilen melkein jopa tosissani, että unohtaisin kaiken, mitä oon Jumalasta kuullut (tietenkään menettämättä uskoa), jotta voisin oppia tunteen Hänet ihan uudestaan puhtaalta pöydältä. Koska niin paljon omassa uskossa on kaikkea teologista shittii, mikä ei oo ees Raamatullista. Puhumattakaan, mitä tää koko länsimainen maailmankuva on saanut mut uskoon.

Joten ihan vapaasti annan sulle luvan lopettaa kaiken uskomisen siihen mitä muut sanoo. Rehellisesti vaan Jumalan eteen ja sanoon, että hei haluan kuulla Sinun äänesi. Ja kun Hän puhuu, pysy siinä, äläkä anna minkään horjuttaa sitä.

Kauniita sanoja ja jopa ihan rehellisiä, mutta tiedän, ettei oo kovin helppoa toteuttaa. Mutta sitä tässä itsekin yritetään.
Arrested by your truth and righteousness
Your grace has overwhelmed my brokenness
Convicted by your Spirit, led by your Word
Your love will never fail, Your love will never fail


Moottorisaha

  • Konkari
  • *****
    • Viestejä: 852
  • Olen apina
    • Profiili
Kiitos vastauksesta.
Ongelma vaan on syvempi.

Tottakai sitä kaikkea kuulee.
Tunnen Raamatun kyllä. Tiedän mitä siellä sanotaan jne......

Mikään vaan mitä nyt on käynyt....... Olkoon.
Ette te hyvä lukija tätä oikeasti edes halua lukea. Luit kun tässä jotain luki. Olit utelias, mutta silti vain nähdäksesi mitä tässä lukee. Samalla tavoin kuin katsot Iltalehden tai Iltasanomien otsikon.


KokoDino

  • Seniori
  • ****
    • Viestejä: 330
  • Rock For God`s Sake!!!
    • Profiili
Itse olen kuullut Jumalasta kaikenlaista juttua. Kenelle Jumala on sitä ja kenelle tätä. Kenelle tekee ihmeitä ja kenelle ei. Itse en vaan enään jaksa sitä, kun me ollaan niin erimieltä uskovat keskenään kaikesta. Ainoastaan se enään merkitsee, mitä Herra sanoo ja mitä Raamatussa sanotaan. Älä moottorisaha liikaa kuuntele ihmisiä, vaan lue sanaa ja pyydä, että Herra avais sitä sulle. Kannattaa myös rukoilla mahdollisimman paljon. Me nykyajan kristityt tunnutaan olevan juuri niitä uskovia, joista kerrotaan ilmestyskirjan viimeisessä seurakunnalle kirjoitetussa kirjeessä. Me sanomme, että olemme rikkaita, mutta Jeesus sanoo: "Te olette köyhiä". Se seurakunta sanoi "minä näen", mutta Jeesus sanoi, että he ovat sokeita. Seurakunta sanoi, että ovat hyvin vaatetettuja, mutta Jeesus sanoi, että he olivat alastomia. Olen itse ymmärtänyt, että tuo kirje ja seurakunta kuvaavat myös meidän ajan seurakuntaa, eli lopunajan seurakuntaa. Monesti kuulee kuinka monet uskovat ja seurakunnat sanovat: Me pysymme Apostolisessa opissa, vaikka eivät oikeasti pysykkään kaikessa, vaan ovat hyljänneet ne opit, jotka eivät miellytä heitä. Tuntuu, että me ollaan juurikin niitä haaleita kristittyjä, joista Herra sanoo:"Voi kun olisit kuuma tai kylmä, mutta sinä olet haalea ja sen tähden olen oksentava sinut suustani ulos" (ei sanantarkka koska kirjoitin muististani).                                                                                                                                                                               Mitä tällä kaikella tarkoitin? Meidän tulisi oppia tuntemaan Herra henkilökohtaisesti ja ymmärtää, että Herra tuntee totuuden, koska Hän itse on Totuus. Jos me siis tahdomme oppia tuntemaan Hänet  kunnolla, niin on parasta kuunnella Herraa, eikä nojata kokoajan ihmisten mielipiteisiin.  Monesti kun seuraan sitä mitä uskovat sanoo ja tekee, vaivun suureen epätoivoon ja epäuskoon. Kaikilla eri opit ja toimivat erilailla, mutta kaikki silti sanovat toimivansa Pyhän Hengen johdatuksessa. Ihmettelen kovasti, kun porukalla ei hälytyskellot soi, vaan jengi vaan luottaa "no kyllä meidän porukka  ja tulkinnat ovat oikeassa". Muista, että Jumala itse on luvannut toimia meidän paimenena ja luvannut johtaa meidät tuntdmaan totuuden. Toivottavasti ei oo hirveesti virheitä tässä kirjotuksessa. Tietokone on rikki, joten oon täällä pleikkarin kautta ja kirjotan ohjaimella tätä. Haastavaa touhua :)
The Road - Antaa palaa<3<3<3<3