Kirjoittaja Aihe: Rippikoululaiset kirkossa  (Luettu 5624 kertaa)

Fantti

• Tulokas
  • *
    • Profiili
Rippikoululaiset kirkossa
« : 23.01.2011 - klo:12:31 »
Tulipa paha mieli joidenkin poikien käyttäytymisestä messun aikana. Saarnan aikan tietyt pojat käytännössä koko ajan puhuivat ja heiluvat. Sama jatkui rukousten aikana ja surumusiikin aikana, kun oli kerrottu edesmenneet. Pahin oli että yksi löi toista tämän aikana. Suntio puuttui tähän, mutta sama meno jatkui. Isonenkin huomautteli kyllä, mutta sillä ei ollut mitään vaikutusta. Ymmärrettävää tietysti jos kirkkoon tulee niin että sen sanoma tai mikään ei kiinnosta yhtään. Jotain seurauksia sillä käytöksellä pitäisi kuitenkin olla, silllä en varmaan ole ainoa, joka pahoitti mielensä.

Ihmettelevä

• Vieras
Vs: Rippikoululaiset kirkossa
« Vastaus #1 : 24.01.2011 - klo:19:11 »
Onpa surullista luettavaa. Minä taas mietin, että missä oli srk:n työntekijä( suntio on srk:n työntekijä, mutta ei vedä leirejä)? Ei se ole mielestäni suntion  eikä isosen asia huolehtia rippikoululaisten käytöksestä.Käsittääkseni joka sunnuntai pitäisi olla kirkossa messussa tai sanan jumalanaplveluksessa vuorotellen joku kesän rippikoululeirien vetäjistä.

aavistelija

• Tulokas
  • *
    • Profiili
Vs: Rippikoululaiset kirkossa
« Vastaus #2 : 30.04.2016 - klo:15:26 »
Mun mielestä jokainen seurakuntalainen voi itsekin huomauttaa, jos jonkun käytös häiritsee. Niin ainakin itse teen, ei huomauttaminen mun mielestä kuulu vain ammattilaisille. Eivätköhän häiritsijät hiljene, jos kyllin monet ystävällisesti käyvät huomauttamassa asiasta.