Kirjoittaja Aihe: Ruotsin päätös homoliittojen siunaamisesta  (Luettu 17029 kertaa)

Dude

• Konkari
    • Profiili
Vs: Ruotsin päätös homoliittojen siunaamisesta
« Vastaus #45 : 14.07.2008 - klo:01:38 »
Olen Aanin kanssa samoilla linjoilla asiasta...meidän tulee taistella syntiä vastaan..onko se siis syntiä vastaan taistelua niiden samaa sukupuolta olevien osan..alta jos he rekisteröivät parisuhteensa? homoseksuaaliset teot ovat syntiä vaikka ne voissa paistaisi...raamattu sanoo selkeän kannan asiaan.. lukekaa sieltä siis

Jos kirkko hyväksyisi homoliittojen siunaamisen ja näyttäisi näin ollen pyllyä sille mihin se perustaa opetuksensa eli raamatulle niin toisiko se muka ihmisiä lisää kirkkoon? ??? EI TOISI :-\
kirkon pitäisi pysyä tiukasti opetuksestaan kiinni ja kirkon pitäisi toimia raamatun ohjeiden mukaan eikä kosiskella ihmisiä seurakuntaan väärin keinoin ja mielistellen...
Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima

Kulkija

• Vieras
« Vastaus #46 : 15.07.2008 - klo:00:23 »
Järjestäähän kirkko motoristeille omia jumalanpalveluksia, eikä homous kai sen kummempi synti ole kuin ympäristön tuhoaminen moottoripyörällä, ruohonleikkaaminen polttomoottorikäyttöisellä ruohonleikkurilla tai yksityisautoilu. Miksi ei homoliittoja voisi siunata yhtä hyvin kuin motoristejakin?

Jukka^^

• Täysjäsen
    • Profiili
« Vastaus #47 : 15.07.2008 - klo:01:20 »
Järjestäähän kirkko motoristeille omia jumalanpalveluksia, eikä homous kai sen kummempi synti ole kuin ympäristön tuhoaminen moottoripyörällä, ruohonleikkaaminen polttomoottorikäyttöisellä ruohonleikkurilla tai yksityisautoilu. Miksi ei homoliittoja voisi siunata yhtä hyvin kuin motoristejakin?

Niin tai tuhopolttajien ja massamurhaajien jumalanpalveluksia ja siunauksia?
Saarn. 3:11 "Kaiken hän on alun alkaen tehnyt hyväksi ja asettanut iäti jatkumaan, mutta ihminen ei käsitä Jumalan tekoja, ei niiden alkua eikä loppua."

zenzy

• Vieras
« Vastaus #48 : 15.07.2008 - klo:13:36 »
mut on eri asia siunata/pitää jumalanpalveluksia syntisille, kun siunata itse syntiä.

Stranger

• Vieras
« Vastaus #49 : 15.07.2008 - klo:13:58 »
mut on eri asia siunata/pitää jumalanpalveluksia syntisille, kun siunata itse syntiä.

Totta puhut.

Mutta tuolla aiemmalla sivulla kysyttiin, että miksei homoseksuaalisuuden harjoittamista voida hyväksyä kirkon taholla. Ja siitä tässä kai on käden vääntö..

Jukka^^

• Täysjäsen
    • Profiili
« Vastaus #50 : 16.07.2008 - klo:17:16 »
Joo, en  lukenut keskustelua kun väsyneenä vain kahtoin.. jepjoo.
Saarn. 3:11 "Kaiken hän on alun alkaen tehnyt hyväksi ja asettanut iäti jatkumaan, mutta ihminen ei käsitä Jumalan tekoja, ei niiden alkua eikä loppua."

speedstream

• Jäsen
  • **
    • Profiili
« Vastaus #51 : 03.02.2009 - klo:18:34 »
kirkko muotoutuu nykypäivän "trendien/muotien" mukana ja näin ajautuu mielestäni jo todella kauas alkuperäisestä asisasta! 

tai en muuta selitystä keksi tälle homo liittojen hyväksymiselle. siinä ei ole mitään ongelmaa minun mielestä

Seth

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #52 : 06.03.2009 - klo:20:39 »
Minulle on ainakin ihan okei jos homopareja vihkitään.

Sitä vain suuresti ihmettelen, että miksi homoparit haluavat siunauksen sellaisesta uskonnosta, jossa heitä ei hyväksytä.

KokoDino

• Seniori
  • Rock For God`s Sake!!!
    • Profiili
« Vastaus #53 : 08.03.2009 - klo:05:10 »
En tajuu mite seurakunnat voi eksyä näin pahasti... Raamatussa lukee niin selvästi, että homoilu on syntiä, mut silti se hyväksytään.

Jännää on seki, et tuttujen gospel bändi ei päässy ruotsissa soittaa kirkkoon heviä, mut homot siellä voidaan kyllä vihkiä.. Aika pyllystä sanon minä :D

Tosin kyllähä tasa-arvot on hienoja asioita, mut oma mielipide on se, että tasa-arvot tulee enemmän tuhoamaan ku rakentamaan
The Road - Antaa palaa<3<3<3<3