Kirjoittaja Aihe: Missä ja miten?  (Luettu 2905 kertaa)

Moottorisaha

• Konkari
  • Olen apina
    • Profiili
Missä ja miten?
« : 22.05.2010 - klo:22:01 »
Missä ja miten kaltaiseni tyyppi pääsis jonkinlaiseen yhteyteen samanmielisten kanssa. Yhteys on ihan hukassa. Minne mennä ja mitä tehdä? Kertokaa ken osaa ja taitaa. Kiitos.
Ette te hyvä lukija tätä oikeasti edes halua lukea. Luit kun tässä jotain luki. Olit utelias, mutta silti vain nähdäksesi mitä tässä lukee. Samalla tavoin kuin katsot Iltalehden tai Iltasanomien otsikon.

Heppu

• Konkari
    • Profiili
Vs: Missä ja miten?
« Vastaus #1 : 23.05.2010 - klo:07:30 »
Jos kerrot, mikä on mielesi, joka sama pitäisi olla, niin ehkäpä olisi helpompi miettiä ratkaisua kysymykseesi.  :P   ;)  :D

Stranger

• Vieras
« Vastaus #2 : 23.05.2010 - klo:13:16 »
^^ Onkohan kangasalla jotain solu/raamis toimintaa? Vai minkä tyylistä toimintaa etsit moottorisaha?
Käsittääkseni kangasalla on painottunut nuorten toiminta (alle 20 v.) mut Tampereella on kyllä paljon toimintaa yli 20 vuotiaille..

Moottorisaha

• Konkari
  • Olen apina
    • Profiili
« Vastaus #3 : 11.06.2010 - klo:01:24 »
Hepulle. Ei minulla ole mieltä. Olen mieletön.

Ei vais joo siis paikkaa jossa saa olla ittensä. Missä jengi ei ole niin jumissa kulttuurin ja sääntöjen aiheuttamassa tietoisten ja tiedostamattoman käytöksen kaavassa joka hallitsee asioita toisinaan liikaa. Isommassa mittakaavassa tällänen on jopa johtanut sotiin. En näet kaikkea suostu nielemään purematta jota sanotaan ja väitetään. En etenkään jos se jokin on kulttuurin ja käytännön ja muun sellasen mukanaan tuomaa ajattelua/toimintaa taikka muuta psykososiaalista mallistoa jonka mukaan toimitaan.

Eli lyhyesti sanoen Kaikille annettavaa persoonan vapautta haen. En sanakiistan kipeydestä tai muusta pätemisen jatkuvasta tarpeesta johtuvaa vaan koska olen kriittinen persoona ja haluan kaikesta saada ensin sen hötön ympärille tehdyn rungon esiin jotta selviää mihin kaikki on rakennettu.

Muukin käy kunhan se persoonan vapaus on vallitseva.
Ette te hyvä lukija tätä oikeasti edes halua lukea. Luit kun tässä jotain luki. Olit utelias, mutta silti vain nähdäksesi mitä tässä lukee. Samalla tavoin kuin katsot Iltalehden tai Iltasanomien otsikon.

SalmoSalar

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #4 : 11.06.2010 - klo:09:50 »
Tässä ja nyt. Ensimmäinen paikka josta löydät samankaltaisen ajattelumaailman, kuin mitä edustat, on lähempänä kuin arvasitkaan. Sen jälkeen kun olet tämän henkilön kanssa keskustellut pitkästymiseen asti voit etsiä ihmisiä ja keskustelukavereita vaikkapa tältä palstalta. Toki niitä löytyy mistä tahansa. Etsivä kun ei tieltä eksy kun vaan osaa avata suunsa.

Miffy

• Vieras
« Vastaus #5 : 21.09.2010 - klo:16:25 »
Moottorisaha: tämä on puhdas arvaus joka saattaa mennä pahasti vikaan, mutta oletan että etsit sellaista seuraa mitä koen itse edustavani. Olen löytänyt itseni. Oletko sinä? Jos olet niin moi toinen minä :) Ja vaikket olisi niin kriittinen ajattelu on aina ilahduttavaa - se, ettei usko ilman ymmärrystä vaan mielummin jättää kysymyksen avoimeksi kuin adoptoi jonkun toisen näkemykset aukaisematta niitä omalle tajunnalleen.

Moottorisaha

• Konkari
  • Olen apina
    • Profiili
« Vastaus #6 : 21.09.2010 - klo:22:51 »
Olen löytänyt. Kiitoksia kysymästä.
En tarkoita, että aina herneitä halon ja hiuksia mittaan. Heh heh.

Mutta kiva, että tälläsiäkin on olemassa edelleen.