Kirjoittaja Aihe: Harmittaa  (Luettu 1366 kertaa)

Moottorisaha

• Konkari
  • Olen apina
    • Profiili
Harmittaa
« : 06.04.2009 - klo:00:43 »
En voi ketään pelastaa ja vahtia.
Mutta kerron tässä. Autoin erästä nuorempaa naikkosta kun sillä oli paha olo ja ettei tapa itteään. Siitä eräs vanhempi herra suuttui. Selvis sit miks. Niillä oli aikanaan ollut tässä seksisuhde, että on selvästi sanottu. Se ei tappanut itteensä. Sai jotain apua. Olin vilpitön ja oon edelleen. En naimsissa olevan pyrkinyt pöksyihin ja edelleen halua. Tää mies joka vois olla sen isä sit oli naimisissa eros sen takia. Lopetti suhteen ja meni takas vanhan muijansa kaa. Nyt ne taas ton nuoren kaan puuhaa jotain ilmeisemmin. Nuorella on hätä muutenkin ja vanha tuntuu haluavan vain yhtä asiaa. Vois olla sen isä. Pitäis joku vastuu sillä olla. Vaan ei. Käyttää toisen hätää ja muuta hyväkseen. En voi aikuisia määrätä. Surettaa vaan sen toisen puolesta. Enkä voi mennä komenteleen ja kieltään. Miten sit saada se tajuaan. Ei oo helppoa , mutta sivusta en viitsis ihan katsoa toisen hyväksi käyttöä.

Kiitos kun luit tän. Piti vaan saada purkaa. On tää joskus niin sairasta tää maailma vaan.
Ette te hyvä lukija tätä oikeasti edes halua lukea. Luit kun tässä jotain luki. Olit utelias, mutta silti vain nähdäksesi mitä tässä lukee. Samalla tavoin kuin katsot Iltalehden tai Iltasanomien otsikon.

MaryMagdalene

• Seniori
    • Profiili
Vs: Harmittaa
« Vastaus #1 : 06.04.2009 - klo:19:55 »
Sairas on tämä maailma monella tapaa.

Otan tosiaan osaa, myötäuntoni on puolellasi.

Lienee ainoa keino rukous. Ja sitten, jos tapaa, käyttäytyä viisaasti. Jospa tuo saisi ymmärrystä.
MaryMagdalene